2st supportmedarbetare till Genesis IT
Genesis It AB / Supportteknikerjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Genesis It AB i Luleå,
Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Genesis IT grundades 1998 och har med rötterna i Norrbotten levererat IT-tjänster där innovation, säkerhet & tillförlitlighet varit våra främsta honnörsord. Vi jobbar i teknikens framkant och erbjuder marknadens modernaste affärs- & verksamhetssystem, iFenix. Vi utsågs 2016 till årets tillväxtföretag av Luleå Näringsliv och har ett 40-tal anställda stationerade i Luleå & Stockholm. Bolaget ägs till 61 % av Stenvalls Trä koncernen, där vi även är helhetsleverantör åt samtliga bolag inom koncernen. Vår målsättning är att leverera iFenix affärs & verksamhetssystem med maximal tillgänglighet, säkerhet och kostnadseffektivitet där kundnyttan hamnar i centrum. Genesis IT är noterat på aktietorget och har en AAA-rating hos soliditet. Vi har kollektivavtal och är medlemmar av IT & Telekomföretagen.
Vill du vara med på den spännande resan att bygga Sveriges bästa support och leverera service i världsklass? Vill du arbeta på ett framgångsrikt företag som levererar marknadens modernaste affärssystem? Då är detta ett jobb för dig!
Till vårt kontor i Luleå söker vi nu dig som vill vara en del av vår supportavdelning, där vi erbjuder stöd och support till våra kunder i vårt egenutvecklade affärs- och verksamhetssystem.
Arbetet innebär att ta emot ärenden främst via telefon och ärendehanteringssystem, åtgärda eventuella problem som kan uppstå för våra kunder samt följa upp och återkoppla till kunderna. Det förväntas att du förstår vikten av goda, nära och långsiktiga kundrelationer samt att du gör ditt yttersta för att säkerställa en god kundnöjdhet. Vi värdesätter att du tar ett helhetsansvar för ärenden och självständigt driver arbetet framåt.
Publiceringsdatum2018-05-02Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter kommer främst att innebära;
• support av affärs och verksamhetssystemet iFenix till användare
• ta emot och registrera inkomna ärenden
• utföra felanalys och åtgärda uppkomna problem
Erfarenhet och kompetens
För tjänsten krävs att du har:
• mycket god datorvana
• gymnasieutbildning
• god förmåga att kommunicera på svenska i såväl tal som skrift
Meriterande
Det är mycket meriterande om du har:
• erfarenhet av support och ärendehanteringssystem
• erfarenhet av arbete i helpdesk/kundtjänst
• arbetat med affärssystem
• ekonomisk eller företagsekonomisk utbildning
Egenskaper?
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och särskilt att du:
• har god social kompetens och samarbetsförmåga
• gillar att variera mellan att arbeta självständigt och i grupp
• har ett ödmjukt och prestigelöst förhållningssätt
• är initiativrik och strukturerad
Anställningsvillkor
Heltid, schemalagd arbetstid på vardagar mellan 7-17
Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Fast lön med individuell lönesättning
Start enligt överenskommelse
Information
Vill du veta mer om anställningen eller rekryteringsprocessen så är du välkommen att höra av dig via mail till
maria.kihlstrom@genesis.seSå ansöker duDin ansökan vill vi ha via e-post:
maria.kihlstrom@genesis.seAnsök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-20
Ange följande referens när du ansöker: Support
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Kihlström
maria.kihlstrom@genesis.seFöretagGenesis IT AB
AdressGenesis IT AB
Norrsågsvägen 41
97254 Luleå
KontorsadressNorrsågsvägen 41
Jobbnummer 4117417
Observera att sista ansökningsdag har passerat.