2nd Line-Support / Servicedesk / It-Support Till Tietoevry
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Borås,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-12-21Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att TietoEVRY har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och TietoEVRY en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetTietoEVRY är ett ledande företag inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och deras tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.
Dina arbetsuppgifterI denna roll arbetar du med att leverera den bästa tänkbara servicen till företagets kunder. I det dagliga arbetet arbetar du tillsammans med teamet för att lösa kundernas IT-utmaningar. Supportärendena som kommer in tas emot via mail och telefon och ditt arbete är att göra prioriteringar efter behov och tid. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att hantera ärenden på egen hand främst i 2nd-line, det kan däremot även förekomma ärenden i 3rd-line som du förväntas att lösa. Vidare hanterat du IM incident Manager, vilket innebär att du fördelar ärenden och följer upp dessa för att se till att SLA statistiken följs och hanterar de dagliga ärenden som kommer in.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Något års erfarenhet ifrån en serviceinriktad roll
• Kunskap inom Active Directory Users and Groups och Citrix
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
• Meriterande: Kunskap i Exchange
Ditt stora intresse för IT och service samt din nyfikenhet för att lära dig nya saker kommer att vara mycket uppskattat i denna tjänst. För att lyckas i rollen är du en positiv person som är tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar. Du får energi av att föra dialoger med nya människor och du noggrann i ditt arbetssätt. Vidare ser vi att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt och att du gärna kommer med idéer och förslag.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Borås
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: servicedesk, servicedeskmedarbetare, support, IT-support, IT, 1st line, 2nd line, 3rd line, Active Directory, Citrix, Exchange, service, heltid, TietoEVRY, Borås
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5500098
Observera att sista ansökningsdag har passerat.