2nd line Supportagent till Sitoo
Cronwik Rekrytering och Bemanning / Supportteknikerjobb / Stockholm
2019-01-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "2nd line Supportagent till Sitoo" (publicerad 2019-01-21) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cronwik Rekrytering och Bemanning i Stockholm,
Solna,
Göteborg,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-01-15Om tjänstenI aktuell tjänst som 2:nd Line Support Agent på avdelningen Customer Service på Sitoo AB kommer du supportera såväl kunder som dina kollegor på 1:st Line Support kring frågor och problem gällande hanteringen av IT-produkten Sitoo Backoffice och Sitoo POS. Du kommer att ta emot och hantera ärenden över telefon och mail. Därför är det av högsta vikt att du känner dig bekväm med att prata i telefon och svara på mail, både på svenska och engelska.
Du kommer att ingå i en kundservicegrupp där det är viktigt att man ställer upp för varandra och jobbar mot gemensamma mål.
KvalifikationerVi ser att du har minst 1 års arbetslivserfarenhet i rollen som teknisk support eller motsvarande, med förmåga att på ett kreativt sätt lösa de tekniska utmaningar som du ställs inför. Du älskar att bemöta kunder över telefon och mail, jobba med dator och telefon som ditt främsta arbetsverktyg och besitter god IT- och teknikvana.
Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som arbetar på ett kommunikativt och pedagogiskt sätt med dina kunder och kollegor. Du är en hands on doer med ett öga för detaljer. Du arbetar effektiv på ett prestigelös och lösningsorienterat fokus. Självklart är du service minded ut i fingerspetsarna och önskar blanda detta med ditt brinnande intresse för IT och teknik. Du tar eget initiativ samt ett eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Vi tror att du är en frisk fläkt som tänker utanför boxen!
Möjligheter
Du får nu chansen att arbeta i ett växande företag där den familjära och entreprenöriella kulturen behållits. Här kommer du in i ett team med ett högt tempo och där du kommer att hantera många ärenden samtidigt. Du kommer tillsammans med engagerade och erfarna medarbetare att driva dina avdelning och hela verksamheten framåt.
Kvalifikationer• Tidigare arbetslivserfarenhet från teknisk support
• Teknisk utbildning eller motsvarande
• Svenska & engelska obehindrat i tal och skrift
• Förstår värdet av bra kundservice
• Goda kommunikativa egenskaper
• Äkta intresse för att använda och lära sig ny teknik
• Utmärkt problemlösningsförmåga
• Prestigelös och driven
• Villig att lära sig och växa som en person
• Meriterande är tidigare erfarenhet inom serviceyrket
Denna rekrytering sköts av oss på Cronwik Consulting och alla ansökningar går till oss genom denna annons.
Om Cronwik
CronWik startades 2014 av personer som själva har arbetat inom kundservice och operativa serviceorganisationer i sammanlagt mer än 25 års tid. Vi har innehaft roller i både stora börsnoterade bolag samt mindre tillväxtbolag och har under åren rekryterat mer än 400 personer. Detta har gjort att vi samlat på oss många erfarenheter om vilka typer av kandidater som presterar bäst i olika kundservice- och säljmiljöer. År 2018 omsatte vi ca 12 miljoner kronor och finns i Stockholm och Göteborg.www.cronwik.se
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Wessberg
caroline.wessberg@cronwik.se 0771-191919
FöretagCronwik Rekrytering och Bemanning
AdressCronwik Rekrytering och Bemanning
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma
KontorsadressGustavslundsvägen 143, Bromma
Jobbnummer 4556621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.