2-4 personliga assistenter, 60-100 %

Åre kommun, Verksamhetsförvaltningen / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Åre
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Åre, Krokom, Östersund, Strömsund, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Åre kommun, Verksamhetsförvaltningen i Åre

Vi söker ca 2-4 personliga assistenter 60-100 % till en kvinna i Hallenområdet.
Arbetet är schemalagt vardagar, helger, kvällar samt nätter.
Dock under förutsättning att ingen övertalighet, behov av omplacering eller företräde finns i kommunen.
LSS-enheten består av daglig verksamhet, gruppbostäder, ledsagare och ett antal personliga assistenter.
Vi arbetar utifrån ett rehabiliterande förhållningssätt vilket innebär att vi ska hjälpa till att stärka och utveckla våra brukares förmågor utan att ta över. Du ska vara lugn och trygg som person och bidra till ett glatt och öppet arbetsklimat.
B-körkort krävs.
Vårderfarenhet är ett krav
Bifoga ditt CV och ange anställningens referens i ansökan.

Publiceringsdatum
2011-01-05

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Anställningarna är 60-100 %, anställningar sker efterhand med start snarast och efter ök.

Ersättning
Fast lön
Individuell lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-18
Välkommen med ansökan via e-post.
Ange följande referens när du ansöker: Personlig ass Hallen
Ansökan kan skickas till e-postadress: kerstin.ring@are.se

Kontakt
Fredrik Sillerström, enhetschef, 0647-164 34

Facklig kontakt
Gunilla Persson, Kommunal, 0647-169 35

Företag
Åre kommun, Verksamhetsförvaltningen

Adress
Åre kommun, Verksamhetsförvaltningen
Box 201
83005 JÄRPEN

Kontorsadress
Norra vägen 21 C

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0647-16100
Faxnummer: 0647-16205

Jobbnummer
814778

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Åre kommun, Verksamhetsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Åre kommun, Verksamhetsförvaltningen: