1st Line Supporttekniker

Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-04-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st Line Supporttekniker" (publicerad 2017-05-30) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Stockholm, Huddinge, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Är du vår nästa stjärna inom IT-support?

Xllnc Advise söker en 1st Line supporttekniker till vår kunds servicedesk. I rollen som supporttekniker kommer du att hjälpa användarna med att lösa deras ärenden över telefon, mail och chattfunktion. Du kommer även eskalera ärenden vidare till nästa supportnivå och se till att ärenden blir lösta inom utsatt SLA.

Du bör ha kunskaper inom:

• Active Directory
• Exchange
• ITIL v3
• Mobilitetstjänster
• MS Outlook
• Nätverk
• Win XP
• Windows 7
• Windows Server

Det kan även förekomma kundspecifika applikationer.

För att lyckas i rollen krävs det att du är målfokuserad samt en serviceinriktad problemlösare. Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, på såväl svenska som engelska. Du trivs även med att växla mellan att arbeta självständigt och i grupp.

Missa inte chansen för enorma utvecklingsmöjligheter och skicka in ditt CV till oss på Xllnc Advise redan idag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-04-13

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Xllnc Advise

Adress
Xllnc Advise
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155

Jobbnummer
3440805

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xllnc Advise

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xllnc Advise: