1st Line Supporttekniker
Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-04-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st Line Supporttekniker" (publicerad 2017-05-30) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du vår nästa stjärna inom IT-support?
Xllnc Advise söker en 1st Line supporttekniker till vår kunds servicedesk. I rollen som supporttekniker kommer du att hjälpa användarna med att lösa deras ärenden över telefon, mail och chattfunktion. Du kommer även eskalera ärenden vidare till nästa supportnivå och se till att ärenden blir lösta inom utsatt SLA.
Du bör ha kunskaper inom:
• Active Directory
• Exchange
• ITIL v3
• Mobilitetstjänster
• MS Outlook
• Nätverk
• Win XP
• Windows 7
• Windows Server
Det kan även förekomma kundspecifika applikationer.
För att lyckas i rollen krävs det att du är målfokuserad samt en serviceinriktad problemlösare. Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, på såväl svenska som engelska. Du trivs även med att växla mellan att arbeta självständigt och i grupp.
Missa inte chansen för enorma utvecklingsmöjligheter och skicka in ditt CV till oss på Xllnc Advise redan idag. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-04-13ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXllnc Advise
AdressXllnc Advise
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155
Jobbnummer 3440805
Observera att sista ansökningsdag har passerat.