1:st Line support / Kundservicemedarbetare / Heycom Support
Heycom AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Heycom AB i Stockholm Som kundservicemedarbetare kommer du att få en mycket bred och varierande roll, där du ansvarar att ge support/service mot Heycom 's kunder, något som gör att du ständigt kommer att behöva ge dig i kast med kända såväl som okända utmaningar. Du kommer att arbeta i en grupp bestående av två personer.
Rollen är mycket rolig och omväxlande, den ena dagen är inte den andra lik. Som medarbetare på Heycom's 1:st Line support tar du dig an en varierande tjänst med allt från enkla arbetsuppgifter till mer svårlöst problematik. I grunden finns företagets ärendehanteringssystem där du besvarar inkommande ärenden. Du kommer att arbeta med att lösa allehanda supportärenden och säkerställa att ärenden också tas om hand och löses på bästa sätt. Du har helhetsperspektivet och ansvarar för att den support du ger håller hög kvalité. Inga arbetsuppgifter är för små eller för stora för dig. Då du ständigt kommer att ställas inför nya utmaningar så finns stora möjligheter att växa och lära sig mycket!
Sammanfattningsvis innebär tjänsten
• Administrera, dokumentera och säkerställa alla inkomna ärenden
• Felsöka och se till så att systemen fungerar
• Beställningar av hårdvara, tillbehör och tjänster
Vi söker dig som likt oss är målorienterade, har höga kvalitetskrav och som hela tiden strävar efter att utvecklas. Vidare har du en avslutad gymnasieutbildning samt flytande kunskaper i svenska, såväl i tal som i skrift.
I rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet för att säkerställa att du har samma ambitioner som vi har.
• Du har minst 1-2 års erfarenhet av support och kundhantering.
• Du är organiserad, lösningsorienterad lyhörd och tar egna initiativ.
• Vi ser gärna att du har stort engagemang för kundvård.
• Du talar och skriver såväl svenska obehindrat.
• Vi ser gärna att du jobbat inom support hos någon operatör eller mindre aktör
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har kunskaper inom:
• Officepaketet (Word, Excel och Powerpoint)
• Har arbetat i någon form av supportsystem (gärna i operatörernas eller någon form av IT-stödprogram).
• Du gillar att arbeta i en mindre organisation där du styr över din tid och prestationer
• På Heycom arbetar vi alltid med utgångspunkt i våra värderingar; Prestigelöshet, Glädje, Professionalitet och Ansvar.
Om Heycom
Heycom ska erbjuda kunder den främsta telekområdgivningen i Sverige till företag, organisationer och myndigheter
Heycom är en entreprenörsdriven, personlig och nytänkande konsultbyrå inom telekom. Vårt team består av skickliga, kompetenta och erfarna individer. Företaget arbetar mot företagskunder i segmentet 40 - till 1000 anställda.
Support/Helpdesk
Heycom hanterar support och underhållsavtal för sina kunder och är första linjens support för användarfrågor, ändringar och felanmälningar. Det finns alltid någon som svarar när man behöver hjälp. Hantering av allt från enklare frågeställningar och beställningar till mer komplex rådgivning på problem.
Varaktighet, arbetstid
6 månaders provanställning Månadslön
Publiceringsdatum2017-11-15Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-15
Ange följande referens när du ansöker: 1:st Line Support Heycom
KontaktJens Larsson
jens@heycom.se 0757500142
FöretagHEYCOM AB
AdressHEYCOM AB
Grev Turegatan 26
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 26
Jobbnummer 3803651
Observera att sista ansökningsdag har passerat.