1 Flyktingsekreterare, heltid

Sorsele kommun, omsorgsavd. / Administratörsjobb / Sorsele
2009-11-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1 Flyktingsekreterare, heltid" (publicerad 2010-04-30) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sorsele, Storuman, Arjeplog, Malå, Arvidsjaur eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sorsele kommun, omsorgsavd. i Sorsele

Sorsele kommun söker en flyktingsekreterare, heltid.
Dina arbetsuppgifter som flyktingsekreterare;
Du kommer att arbeta tillsammans med kommunens flyktingsamordnare och ni bildar ett team som har att ta emot nyanlända kvotflyktingar. Teamarbetet består bl.a av att ansvara för första mottagningssamtalet, lägenhetsintroduktionen, lägenhetsutrustningen, upprätta introduktionsplaner, anskaffa praktikplatser och olika myndighetskontakter.
Kvalifikationer för flyktingsekreterartjänsten;
Du är socionomutbildad och har god erfarenhet av att arbeta med invandrare och den sociala lagstiftningen såsom SoL, LVU, Föräldrabalken m.m.
Vid ev. anställning kommer Sorsele kommun att begära att Du lämnar in utdrag ur polisens belastningsregister.
Kommunens arbetsplatser är tobaksfria.

Publiceringsdatum
2009-11-13

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön
Kommunen tillämpar individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-11-27
Ange följande referens när du ansöker: 918
Ansökan kan skickas till e-postadress: omsorg@sorsele.se

Kontakt
Sara Johansson, omsorgschef, 0952-140 00

Facklig kontakt
Fackliga företrädare nås via växeln, 0952-140 00

Företag
Sorsele kommun, omsorgsavd.

Adress
Sorsele kommun, omsorgsavd.
Box 101
92070 Sorsele

Kontorsadress
Burevägen 4
Sorsele

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0952-14000
Faxnummer: 0952-14293

Jobbnummer
536717

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sorsele kommun, omsorgsavd.

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sorsele kommun, omsorgsavd.: