Zinkteknik i Bredaryd söker en Administratör
Junic AB / Kontorsjobb / Värnamo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Värnamo,
Hylte,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Junic AB i Värnamo,
Hylte,
Gnosjö,
Gislaved,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Vår nuvarande Administratör går i pension, är du hennes ersättare?:
Företaget är familjeägt och beläget i småländska Bredaryd. Zinkteknik är ledande i Skandinavien och är ett av Europas största företag inom zinkgjutning. Företaget verkar inom branscherna fordon, elektronik, bygg, inredning och redskap. Zinktekniks affärsidé är från idé till färdig produkt. De erbjuder en hög kunskapsmässig och teknisk nivå som tillsammans med sin inställning och ständiga utveckling ska göra såväl kunder som anställda trygga i sitt val av Zinkteknik.
Då vår nuvarande Administratör nu väljer att gå i pension söker vi hennes ersättare. I rollen som Administratör på Zinkteknik kommer du att vara en viktig kugge i marknadsgänget med många varierande arbetsuppgifter.
Dina arbetsuppgifter består bl.a. av artikelberedning, prisuppdateringar, skapa offerter utifrån säljarnas kalkyler, förfrågningar på nya verktyg, ordererkännande till kund och diverse administrativa uppgifter som att skicka nyhetsbrev och hålla hemsidan uppdaterad. Vissa ekonomiuppgifter kan också förekomma så har du erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra och in och utbetalningar är det meriterande.
Vi söker dig som har minst 3-årig gymnasiekompetens. Du har god datorvana och några års har erfarenhet av något affärssystem och Officepaketet. Det är meriterande om du har kunskaper inom Monitor. Vi tror att du har tidigare erfarenhet från någon administrativ roll i ett producerande företag.
Som person ser du till teamets insats samtidigt som du arbetar självständigt och trivs med att driva arbetsuppgifter på egen hand. Vi söker dig som har god prioriteringsförmåga och trivs med att ta egna initiativ. Arbetet är varierande och ingen dag är den andra lik och passar dig som är flexibel och tycker om när det händer mycket.
För att lyckas i rollen krävs att du är analytisk, noggrann, arbetar proaktivt, har ett gott siffersinne och tar snabbt till dig nya arbetsuppgifter. Vi söker dig som har god administrativ och kommunikativ förmåga, är lyhörd och serviceinriktad. Då mycket av kommunikationen sker på engelska är svenska och engelska i tal och skrift ett krav.
Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt därför tillämpar vi oss av löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag som är satt till den 24 mars.
I denna rekrytering samarbetar vi med Junic AB och du söker tjänsten genom att registrera ditt CV och personliga brev på
www.junic.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Susann Lothian på 0371 830 54.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-02-26ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusann Lothian
FöretagJunic AB
AdressJunic AB
Baldersvägen 39 B
33235 Gislaved
KontorsadressBaldersvägen 39 B 33235 Gislaved
Jobbnummer 4634830
Observera att sista ansökningsdag har passerat.