Vill du jobba med Sveriges coolaste mobiloperatör?
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borlänge
2018-04-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vill du jobba med Sveriges coolaste mobiloperatör?" (publicerad 2019-03-18) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borlänge,
Solna,
Stockholm,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vi söker efter kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Borlänge för vårt spännande uppdrag för Halebop, den coola mobiloperatören!
Halebop är en av de största mobiloperatörerna i Sverige och har fått Svensk kvalitets index (SKI) pris för nöjdaste kunder 6 av de senaste 8 åren. Halebop:s målgrupp är ung i sinnet och lever en stor del av sitt liv online, via mobilen. Halebop erbjuder marknadens schysstaste och mest prisvärda helhetserbjudande där fria samtal, meddelanden och en massa surf ingår. Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany och Halebop använder Telias nät för alla sina tjänster.
Publiceringsdatum2018-04-26Dina arbetsuppgifterSom kundstjänstmedarbetare för Halebop har du som huvuduppgift att besvara kunders mail och chatt. Inkommande samtal, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelen".
Vi erbjuder dig:
• En möjlighet att arbeta med en av marknadens coolaste och schysstaste operatörer: Halebop.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med.
• Engagerade teamleaders som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.
Utvecklingsmöjligheter:
Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar ochkarriärtrappa. Releasys karriärtrappahar olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten.Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommerdesto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachningoch kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.
ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Arbetstider:
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till och med söndag mellan kl. 07.00-23.00.
Anställningsgrad:
85-100%.
ErsättningEnligt kollektivavtal.
Start:
Enligt överenskommelse.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2018-05-31. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Christina Boge, christina.boge (mailto:
camilla.backelin@releasy.se).
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristina Boge
christina.boge@releasy.se 0703789436
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Kupolen 107
78170 Borlänge
KontorsadressKupolen 107, Borlänge
Jobbnummer 4109153
Observera att sista ansökningsdag har passerat.