Vill du jobba med hemstäd? SE HIT!
Zynca AB / Städarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla städarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Zynca AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Zynca söker i samarbete med vår kund dig som vill arbeta med kontors städ och hemstäd.
Zynca: Vi är Sveriges digitala Jobbförmedling! Zyncas digitala plattform kopplar samman arbetsgivare med arbetssökande. Allt på en och samma plats!
Kravprofil: Du är flexibel och trivs med att arbeta i en omväxlande miljö. Du har ett gott bemötande samt god förmåga att arbeta både tillsammans med andra, men också självständigt. Du kan prata svenska med kunderna men får gärna ha en annan kulturell bakgrund och tala andra språk.
Arbetsuppgifter: Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är hemstäd. Vi tycker det är viktigt att ha god städvana, se städningen med kundens ögon samt tar egna initiativ. Du ska kunna se detaljer.
Vi söker en person som är:
• Är stresstålig och orkar med ett snabbt tempo
• ansvarstagande, noggrann, ordningsam och har en stor känsla för service.
• Är bra på svenska eller engelska.
• Är bra på att passa tider och ställer upp för dina kollegor.
• Har lätt att hitta till olika adresser.
Är du berättigat nystartsjobb från arbetsförmedlingen är detta meriterande. Berätta det gärna när du skicka din ansökan.
Du söker: genom att mejla CV BILD och brev till epost.
michelle@zynca.se Vi förbehåller oss rätten att endast svara de kandidater som går vidare i intervjuprocess.
välkommen med din ansökan.
Publiceringsdatum2022-10-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-05
AdressZynca AB
Birger Jarlsgatan 39
11145 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Hemstäd".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Zynca AB (org.nr 559235-2321)
Birger Jarlsgatan 39 (
visa karta)
111 45 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
michelle@zynca.se Jobbnummer 7049157
Observera att sista ansökningsdag har passerat.