Vill du jobba extra som Orderadministratör i 3 månader?

Randstad AB Västerås / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Stockholm, Strängnäs, Uppsala, Enköping, Eskilstuna eller i hela Sverige

Vi söker för kundsräkning en duktig administratör som vill jobba 50% för ett stort internationellt bolag i Kista.
Dina arbetsuppgifter 
Tjänsten innefattar ordermottagning, orderregistrering av nya artiklar och att ta hand om inkommande returer och internsupport.
Din Erfarenhet
Du har god servicekänsla och är en duktig administratör. Det är meriterande om du har erfarenhet av ordermottagning, kontorsadministration och enklare inköp. God kunskap och vana att arbeta i Microsoft Office är ett krav. Har du kunskaper inom affärssystemet SAP är det meriterande. 
Dina personliga egenskaper
Vi söker en person som tycker att det är roligt att arbeta serviceinriktat och är en flitig administratör. Att samarbeta och hjälpa till med olika arbetsuppgifter på administrationen vid behov ser du som en självklarhet.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Nima Ghassemi på 08-693 94 21
Då tjänsten skall tillsättas snarast så sker våra intervjuer löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2011-11-11

Arbetstider och omfattning
50%

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nima Ghassemi, +46 08- 693 94 21

Företag
Randstad AB Västerås

Adress
Randstad AB Västerås
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1077150

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Västerås: