Vikarierande uthyrare till Kristianstad

Victoriahem AB / Fastighetsmäklarjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fastighetsmäklarjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Kristianstad, Markaryd, Landskrona, Malmö, Karlskrona eller i hela Sverige

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! En bekräftelse på det är att vi under 2022 både vann Kundkristallen och utsågs till Great place to work! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 39 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Kristianstad består av 600 lägenheter som är belägna i Centrum och i Öllsjö. Vårt områdeskontor ligger på Björkvägen 1B. Vi som jobbar i teamet träffas dagligen på kontoret och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Teamet består av 5 personer med olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef.

Nu söker vi en driven och engagerad uthyrare för ett vikariat från september 2023 till januari 2025. Kan du vara den vi söker?

Publiceringsdatum
2023-06-29

Om tjänsten
I rollen som uthyrare hos oss drivs du av att bygga relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. I rollen är det även viktigt att du ser ordning och reda som en naturlig del av din arbetsdag samt att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter väl.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

• Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål

• Hantera störningsärenden och olovlig andrahandsuthyrning

• Boka in och genomföra visningar

• Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

• Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

• Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster

• Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider

• Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Profil
• Fastighetsmäklarutbildning, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj

• Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel

• Tidigare erfarenhet av fastighetsmäkleri, försäljning, eller likvärdigt

• Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.

• B-körkort och tillgång till egen bil

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

• Startdatum: september 2023

• Slutdatum: januari 2025

• Omfattning: Heltid

• Plats: Kristianstad

• Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Så ansöker du
Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta Områdeschef Fredrik Närholm på fredrik.narholm@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)

Arbetsplats
Victoriahem

Jobbnummer
7926027

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Victoriahem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Victoriahem AB: