Vikarierande sekreterare till internationellt konsultföretag
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vikarierande sekreterare till internationellt konsultföretag i Solna - 50%!
Trivs du med administrativa uppgifter och lockas av en roll med kontakter inom ett stort internationellt företag? Adecco har ett konsultuppdrag för just dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta i ett stimulerande företag där du får vara med och säkerställa en trevlig arbetsmiljö genom att hjälpa och stödja våra konsulter. Som sekreterare kommer du att ansvara för administrativa uppgifter så som telefon, beställning av kontorsmaterial, granskning av fakturor, boka resor, arkivera, ha kontakt med leverantörer, etc. Du kommer även att vara ett stöd till konsulterna med projektadministration vad gäller beställningar, bekräftelser och stöd i användandet av Office-paketet.
Vem trivs här?
Är du en person som uppmärksammar andra och sprider en positiv känsla till kunder och kollegor? I så fall kommer du att trivas mycket bra i rollen och har mycket goda förutsättningar för att nå framgång. När det inte finns några direkta instruktioner ser du vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du arbetar effektivt men förstår vikten av kvalitativt arbete och noggrannhet. Att vara organiserad är viktigt för dig och du har tidigare erfarenhet av att jobba med administration.
Dina datakunskaper är mycket goda och du sätter dig snabbt in i nya system. Har du tidigare arbetat med systemet Maconomy kommer du lätt in i rutinerna här. Då företaget arbetar med internationella kontakter kommer du att ha nytta av dina goda kunskaper i engelska och svenska.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå i cirka 7 månader. Tjänsten är på 50%. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orbanpå 08 598 981 54 alt.
cilla.orban@adecco.se .
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-05-17Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
cilla.orban@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1556119
Observera att sista ansökningsdag har passerat.