Vik. socialsekreterare

Individ och omsorgsförvaltningen / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Individ och omsorgsförvaltningen i Sundbyberg, Sollefteå, Strömsund eller i hela Sverige

Vi söker en vikarierande socialsekreterare med placering inom ungdomsgruppen, myndighet barn och ungdom.
Arbetsplatsen är belägen i kommunhuset som ligger i Rissne. Det finns goda kommunikationer till Stockholm och omkringliggande förorter. Ungdomsgruppen finns inom myndighet barn och ungdom och har egen samordnare.
ARBETSUPPGIFTER: Socialsekreterare i ungdomsgruppen arbetar med myndighetsutövning. Utredningar jml SoL och LVU efter ansökningar. Uppföljning av beviljade insatser ingår även som arbetsuppgift.
KVALIFIKATIONER: Vi söker dig som har socionomexamen. Du har tidigare erfarenhet av arbete inom socialtjänsten. Du har förmåga att behålla lugnet i pressade situationer.
Du är strukturerad och kan arbeta med fler olika arbetsuppgifter samtidigt.
Har du kunskap om BBIC och Procapita är det meriterande. Körkort är önskvärt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Publiceringsdatum
2010-02-01

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid. Vikariat dock längst tom 2011-01-31

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-02-14
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan.iof.020@sundbyberg.se

Kontakt
Annika Jönsson, Verksamhetschef, 08-706 80 00
Michaela Håkansson, Samordnare, 08-706 80 00

Företag
Individ och omsorgsförvaltningen

Adress
Individ och omsorgsförvaltningen
Sundbybergs stad
17292 SUNDBYBERG

Kontorsadress
Kavallerivägen 4

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7068000

Jobbnummer
577476

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Individ och omsorgsförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Individ och omsorgsförvaltningen: