Vik områdeschef vård och omsorg
Eda kommun, Vård och stöd / Sjukvårdschefsjobb / Eda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Eda,
Årjäng,
Arvika,
Bengtsfors,
Grums eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eda kommun, Vård och stöd i Eda Publiceringsdatum2012-10-27ArbetsuppgifterSom områdeschef ansvarar du för planering, samordning, utredning och uppföljning av verksamheten. Med uppdraget följer ett uttalat ekonomi och personalansvar. Du ingår i Vård och Stöds ledningsgrupp och är direkt underställd verksamhetschefen.
KvalifikationerHögskoleutbildning med vård- eller beteendeinriktning samt ledarerfarenhet.
Körkort och egen bil erfordras.
Det är viktigt att du har en positiv syn på dig själv och andra, tycker det är betydelsefullt att kunna påverka och ser det som en självklarhet att söka nya vägar, kunskaper och samarbetspartner för att nå gemensamma mål. Du skall vara framtidsinriktad och omvärldsbevakande och leda verksamheten med fokus på invånarnas behov. Vi förväntar oss att du når goda resultat på ett effektivt och kostnadsmedvetet sätt.
Arbetstider och omfattningHeltid. Heltid måndag-fredag. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2013-01-01 Introduktion innan tillträdesdatum sker enligt överenskommelse., upphör: 2013-08-15 Vikariat under föräldraledighet.
ErsättningLön enligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-09
Välkommen med din ansökan innehållande meritförteckning. Helst digital ansökan via Offentliga Jobb, annars via post till Eda kommun, Vård och Stöd, Box 66, 673 22 Charlottenberg.
Ange följande referens när du ansöker: A298138
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktClaes-Allan Öberg, 0571-281 53,
claes-allan.oberg@eda.seAnnika Fors, 0571-283 25
Facklig kontaktSSR, 0571-281 00
Vision, 0570-817 13,
vision@arvika.seLinda Nordling, 0571-283 26
FöretagEda kommun, Vård och stöd
AdressEda kommun, Vård och stöd
Box 66
67322 CHARLOTTENBERG
Jobbnummer 1376823
Observera att sista ansökningsdag har passerat.