Vi söker vår nya HR-Generalist!
Ageris Kontaktcenter AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ageris Kontaktcenter AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Falun eller i
hela Sverige Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare som arbetar strategiskt med kundlojalitet och har förväntningar på att kundservice kan öka kundnöjdhet och försäljning. Våra uppdragsgivare kommer från olika branscher men alla efterfrågar högkvalitativ, effektiv och lönsam kundservice och support på distans. På Ageris har vi lång och djup branscherfarenhet som vi gärna delar med oss av. Vi följer Unionens Callcenteravtal och är medlemmar i branschföreningen Kontakta.
Läs mer om oss på vår hemsida
www.ageris.se Vi söker dig som arbetat några år inom HR och nu vill ta nästa steg och utvecklas brett inom både rekrytering och HR. Som Ageris HR- Generalist är din främsta arbetsuppgift att långsiktigt utveckla ledarskap, medarbetarskap och företagskultur.
Du kommer att ansvara för rekryteringsprocessen, vårt arbete med employer branding och operativt arbeta med våra ledare i processer som personaladministration, rehabilitering, utvecklingssamtal, lönerevision, avslut m.m.
Du ansvarar för att utveckla friskvårdsarbetet tillsammans med våra friskvårdsinspiratörer, vilket innebär att ta fram förslag och idéer kring hälsoaktiviteter, planera och genomföra aktiviteter och följa upp dessa. Du arbetar även med att säkerställa att Ageris policys samt lagar och avtal följs i alla HR-processer. I rollen ingår tjänsteresor då våra ledare finns i Solna, Falun och Strömsund.
Ageris sitter i fräscha lokaler i Solna Business Park med goda kommunikationer, restauranger, shopping och träningsanläggningar runt hörnet.
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du
• är nyfiken och proaktiv
• har god förmåga att skapa förtroende och bygga relationer
• har ett strukturerat arbetssätt och självständigt driver projekt
• motiveras och trivs i ett högt tempo med parallella och varierande arbetsuppgifter
Vi ser gärna att du
• har minst två års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter
• har erfarenhet inom rekrytering
• har utbildning inom HR, beteendevetenskap eller likvärdig utbildning
• har goda kunskaper inom svensk arbetsrätt och kollektivavtal
• behärska svenska och engelska i tal och skrift
• har god datorvana och behärskar officepaketet
• erfarenhet av HR-system är meriterande
• innehar B-körkort
Tjänsten är på heltid (40 tim) och vi tillämpar provanställning som övergår i tillsvidareanställning. Vi önskar tillträde så snart som möjligt. Urval och intervjuer görs löpande och tjänsten tillsätts så snart vi hittar rätt person. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Vid frågor kontakta HR chef Ingrid Larsson, tel 076-126 99 55, mail
ingrid.larsson@ageris.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2016-10-31ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgeris Kontaktcenter AB
AdressAgeris Kontaktcenter AB
Box 1029
17121 Solna
KontorsadressBox 1029
Jobbnummer 3137450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.