Vi söker tulladministratörer!
OnePartnerGroup Örebro AB / Lagerjobb / Örebro
2022-05-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker tulladministratörer!" (publicerad 2024-08-13) ⬅️
Visa alla lagerjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OnePartnerGroup Örebro AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige För vår samarbetspartners räkning söker vi nu efter flera administratörer till deras tullavdelning.
Det är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos OnePartnerGroup och sedan uthyrd till vår kund, startdatum kommer att vara inom 3 veckor.
Har datorn varit ditt främsta verktyg i tidigare arbetsuppgifter eller är en stor del av din fritid så kommer detta uppdrag att väcka ditt intresse.
Publiceringsdatum2022-05-16ProfilVi söker dig som är serviceinriktad, gillar administration och är fokuserad i arbetet. Du är lättlärd, ansvarsfull och noggrann, en person som alltid strävar efter att utvecklas i arbetet och göra sitt bästa. Är du som oss en positiv lagspelare, bra på samarbete och att skapa goda resultat kommer du att trivas i rollen som tullspeditör. Du kommer tillhöra ett större team och arbeta i ett öppet och härligt kontorslandskap. Har du erfarenhet av tullspedition är det meriterande men inget krav. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och vi kommer lägga stor vikt vid din tidigare datorvana.
För att vara kvalificerad för rollen bör du ha:
• God erfarenhet av att arbeta med datorer
• Goda kunskaper i engelska och svenska i såväl tal som skrift
• Gymnasial utbildning
• Körkort och tillgång till egen bil är en stor fördel
Dina arbetsuppgifterI denna roll kommer du att få genomgå en upplärningsperiod på en månad där huvuduppgiften kommer att vara att administrera olika ärenden i ett affärssystem.
När du blivit bekant med rollen kommer du att utbildas i fler områden och få en större förståelse för hela processen. Då kommer t.ex. hantera och granska import- och exportdokument och granska fakturor vara inslag i det vardagliga arbetet.
Anställningsform:
Visstidsanställning på 12 månader med goda möjligheter till förlängning.
Sysselsättningsgrad:
Heltid
Arbetstid och lön:
Arbetar i skift, förmiddag/eftermiddag
Fast lön
Övrig information:
Uppdraget kommer att starta inom 3 veckor och urval sker löpande, så ansök redan idag!
Att arbeta som konsult hos oss
Denna tjänst innebär att du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som anställd hos oss kan du få prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer och du kommer ha en regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du alltså testa nya utmaningar och utmanas under tryggaförhållanden
Företagsbeskrivning
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft - att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagOnePartnerGroup Örebro AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare OnePartnerGroup Örebro AB (org.nr 559093-9178)
Arbetsplats OnePartnerGroup
Kontakt Dennis Neogard
dennis.neogard@onepartnergroup.se Jobbnummer 6649220
Observera att sista ansökningsdag har passerat.