Vi söker revisorsassistent till vårt växander kontor!
BDO AB / Redovisningsekonomjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BDO AB i Eskilstuna,
Västerås,
Nyköping,
Sollentuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Hos oss får du möjligheten att växa som individ och yrkesperson.
På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska bli bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. Vi tror att det är vår samlade kompetens och vår kultur som gör att kunderna väljer oss som långsiktig affärspartner, både här i Sverige och internationellt.
BDO:s drivkraft och våra värderingar - vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För femte året i rad visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder.
Vill du vara med och utveckla branschens bästa leverans och största kundupplevelse?
Vi erbjuder
Vi erbjuder anställning med start hösten 2018 på vårt kontor beläget i centrala Eskilstuna. Som Revisorsassistent på BDO kommer du att verka i en miljö som präglas av ett stort engagemang, hög ambition och affärsmässighet. Hos BDO är det högt i tak med en hög kvalitetsmedvetenhet. Vi har en ansvarstagande företagskultur där både kunden och individen står i fokus. Hos oss ges du möjlighet att utveckla din kompetens och du får från början mycket ansvar. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet och rakt vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö. Att BDO i Sverige har över 600 anställda på 24 kontor bidrar till den familjära kulturen och att varje medarbetare känner sig sedd.
Vi pratar om work life balance inom BDO vilket handlar om att det finns möjlighet att kombinera ansvarsfullt arbete med familjeliv och fritid och det finns tid för återhämtning mellan arbetstopparna. Vi satsar på individuell utveckling i en i våra ögon unik företagskultur.
Om tjänsten
I arbetsuppgifterna som revisorsassistent ingår att revidera kundernas räkenskaper och förvaltning samt förbereda underlag för påskrivande revisor. Redan från början får du komma ut i hetluften. Du kommer att få direktkontakt med kund och få stort utrymme att skapa egna kontakter och ta eget ansvar. Vi tycker individuell utveckling är viktigt och lägger därför stort fokus på våra gedigna utbildningsprogram.
Vem söker vi?
Vi söker en revisorsassistenter till vårt kontor där vi idag är 24 medarbetare. Startdatum för tjänsten är september 2018 och vi söker dig som tar examen till sommaren och har inriktat dig mot redovisning/revision och uppfyller revisorsnämndens krav för att i framtiden kunna bli auktoriserad revisor.
Hos oss värdesätter vi medarbetare med driv och som tar initiativ. Då vi i stor utsträckning blir både rådgivare och bollplank åt våra kunder är det viktigt att du har ett engagemang och en känsla för service. Det är också viktigt att du har en god samarbetsförmåga då vi på BDO arbetar i team.
Eftersom BDO ingår i en global organisation behöver du ha goda kunskaper i engelska. Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi, sälj och serviceyrken ser vi som mycket meriterande.
Vi kommer att intervjua kandidater löpande så ansök redan idag.
Har du frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Hansson,
sara.hansson@bdo.seHos oss på BDO tror vi på att våra medarbetare själva är med och påverkar sin framtid - om du har viljan och engagemanget kan du nå hur långt du vill!Varmt välkommen med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2017-12-11ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBDO AB
AdressBDO AB
Karlavägen 100
10451 Stockholm
KontorsadressKarlavägen 100
Jobbnummer 3848591
Observera att sista ansökningsdag har passerat.