Vi söker en medicinsk sekreterare till vår spännande verksamhet!
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Geriatrik, Administrativa enh / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Geriatrik, Administrativa enh i Mölndal,
Göteborg eller i
hela Sverige Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en del av Västra Götalandsregionen.
Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.
Vi vill erbjuda dig ett intressant arbete som medicinsk sekreterare på en av våra vårdavdelningar.
Hos oss kommer du att arbeta i en spännande och dynamisk miljö, tillsammans med kollegor och vårdpersonal.
På Geriatriken vårdas huvudsakligen patienter över 65 år som kommer till avdelningen via akuten eller direktinläggning. Vi arbetar i team och enligt personcentrerad vård. I rollen som medicinsk sekreterare är du en viktig länk för att erbjuda en god och säker vård, framförallt vid vårdens övergångar.
Publiceringsdatum2015-12-28ArbetsuppgifterSom medicinsk sekreterare på en av våra vårdavdelningar erbjuds du en spännande roll där du arbetar med bland annat journaldokumentation, patientklassifikation och annat vårdadministrativt arbete. Förutom variation i arbetet erbjuder vi dig ett arbete som kommer att utvecklas efter din kompetens och utifrån vårt behov.
Vi erbjuder dig ett spännande arbete med goda kollegor i många yrkesgrupper. I den administrativa enheten har vi en god stämning och vi ser fram emot att du blir en del av vårt team. Om du trivs med administrativa uppgifter och sätter högt värde på att göra ett arbete med hög kvalitet är du den vi söker!
Vem söker vi?
Vi söker dig som har vårddokumentationsutbildning och som har goda kunskaper i det svenska språket. Har du dessutom kunskaper i Melior och Elvis, anses det meriterande.
Utöver detta kommer vi lägga stor vikt vid personlig lämplighet såsom att du är serviceinriktad, ansvarstagande, noggrann och är duktig på att samarbeta.
Låter detta som en intressant tjänst för dig? Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden så skicka in din ansökan redan idag.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-15
Ange följande referens när du ansöker: 2015/6687
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEnhetschef, Therese Johansson 031-343 01 77
Facklig kontaktVision, Gerdi Wolfmeier 031-343 05 18
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Geriatrik, Administrativa enheten
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Geriatrik, Administrativa enheten
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 2594001
Observera att sista ansökningsdag har passerat.