Vi söker en Account Manager till Linköping!
Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Linköping,
Solna,
Stockholm,
Göteborg,
Helsingborg eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management.
Om rollen
Vi erbjuder våra kunder framtidens arbetsplats genom konstorsnära tjänster. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du säljer tjänster ur Facility Managements produktportfölj. Vi levererar bland annat Inredningstjänster, Möbler, Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård/Städ, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, mot både nya och befintliga kunder.
Publiceringsdatum2022-11-11Dina arbetsuppgifterI den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Profil• Du har erfarenhet av Försäljning
• Du innehar B-körkort
• Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
Dina personliga egenskaperFör att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
• Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
• Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget
• För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid
• Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify
Om företagetOffice Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå.
www.officemanagement.se (
http://www.officemanagement.se)Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Linköping
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Martin Karlsson, Sales Manager på 010-8585262.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management Document Solution AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Kontakt Nina Karén
nina.karen@officemanagement.se Jobbnummer 7161823
Observera att sista ansökningsdag har passerat.