Vi söker ekonomiassistent till NCC
Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om NCC
NCCs vision är att vara det ledande företaget i utvecklingen av framtidens miljöer för arbete, boende och kommunikation. De jobbar med att ständigt förnya byggbranschen och skapa bästa tänkbara arbetsmiljö för sina anställda.
NBS (NCC Business Services) är ett Shared Service Center som levererar tjänster inom ekonomi för nordiska bolag inom NCC-koncernen. NBS har ca 100 medarbetare som arbetar i processorienterade team. Läs gärna mer på
www.ncc.se.Om jobbet
NCC NBS Business Development söker nu en ekonomiassistent med uppgift att ansluta kunder och leverantörer till e-faktura. Du kommer att kontakta kunder och leverantörer via telefon och mail, beställa alt. skapa testfakturor samt följa upp kontakten med kund och leverantör för att se till att allting blir korrekt. Kunderna och leverantörerna finns i Sverige, Norge och Danmark.
Möjligheter
På NCC erbjuds du en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att NCC har många nöjda och stolta medarbetare.
Publiceringsdatum2013-03-19KvalifikationerVi ser att du är minst gymnasieekonom med intresse för siffror och system. Du har tidigare erfarenhet av arbete med kund- eller leverantörsreskontra och det är meriterande om du har erfarenhet från tester och/eller införande av ekonomisystem. Du har god system- och datavana samt goda kunskaper i svenska.
Dina personliga egenskaperSom person har du god social kompetens, samt är kommunikativ och serviceminded. Du är nyfiken, har lätt för att lära och är inte rädd för att ta kontakt med kund och leverantör samt vågar att ställa krav. Vidare har du stor ansvarskänsla och är strukturerad och noggrann i ditt arbete.
Tillträde, omfattning och anställning
Arbetet är på heltid och tillträde sker omgående. Uppdraget sträcker sig till oktober 2013 med goda möjligheter till förlängning och eventuell rekrytering. Du kommer till en början att vara anställd hos Hero och arbeta på uppdrag för NCC.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=312Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på telefon 08 400 25 860 alt
viktoria.berg@hero.se .
Vi ser fram emot din ansökan!
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Rekryterare 08-400 25 860
viktoria.berg@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1497944
Observera att sista ansökningsdag har passerat.