Vi söker dig som är expert på SharePoint!
Office Management / Datajobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Helsingborg,
Malmö,
Göteborg,
Lidköping,
Linköping eller i
hela Sverige Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning. Idag finns vi på flera platser i Sverige, Norge och Finland och nu söker vi en SharePoint-expert till vårt kontor i Helsingborgsom vill vara med på en expansiv resa framåt.
Publiceringsdatum2018-04-27Dina arbetsuppgifterDin primära uppgift blir att utveckla våra kunder och överträffa kundens förväntningar med tilltalande SharePoint-lösningar. Du kommer att hjälpa säljare som presale vilket ställer krav på att du är en god kommunikatör. Genom behovsanlys får du få kunden att förstå möjligheter, funktionaliteter och användningsområde utan att prata obegriplig teknik. Det är viktigt att du kan anpassa dig till respektive kunds kunskapsnivå. Som vår SharePoint-expert kommer du att hjälpa kunden att sätta ihop en kravspecifiktion som du bygger lösningar efter och projektleder. Du vidareutvecklar aktivt även befintliga projekt, våra kunderbjudande och -lösningar samt ger support och utbildar både kunder och kollegor. Du är också en viktig kunskapsresurs i Office 365 där du har ett helhetsperspektiv och sköter kontakten med produktleverantören Microsoft.
KvalifikationerSom SharePoint-expert ser vi gärna att du har dokumenterad erfarenhet av projekt i storleken 10-200 anställda. Du har en teknisk erfarenhet och förståelse för vad Office 365 kan åstadkomma samt vilka begränsningar som finns. Vi kräver att du har utfört flera SharePoint-lösningar och att du behärskar hela Microsoft Office 365-miljön för att kunna applicera funktioner och rutiner efter kundens önskemål. Vi ser helst att du har minst 2 års erfarenhet av verksamhetsutveckling gällande processer och flöden.
Vidare ska du:
• Ha utfört SharePoint-lösningar
• Behärska hela Office 365-miljön
• Ha minst 2 års erfarenhet av processer och flöden
• Tala flytande svenska
• Mycket god engelska i skrift
• B-körkort
Meriterande:
• Dokumenterade SharePoint-lösningar
• Certifierad Microsoft Office 365-administratör (70-346 och 70-347)
Vad kan vi erbjuda dig?
Hos oss blir du en del av en ekonomiskt stabil verksamhet med en företagskultur som bygger på att göra ett kvalitativt och långsiktigt arbete för våra kunder och samtidigt ha kul! Vårt synsätt är att rätt person blir delaktig i både sin egen och företagets utveckling och framgång.
Så ansöker duVi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt! Har du frågor är du välkommen att kontakta Sara Lundberg, Recruitment Consultant på 010- 858 40 67
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Garnisonsgatan 23
25466 Helsingborg
KontorsadressGarnisonsgatan 23, Helsingborg
Jobbnummer 4113574
Observera att sista ansökningsdag har passerat.