Verksamhetsutvecklare till Område Ortopedi

Region Jämtland Härjedalen / Administratörsjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Jämtland Härjedalen i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Strömsund eller i hela Sverige

Lockas du av utmaningar och vill delta i vårt förändringsarbete? Vill du delta i utveckling och hjälpa människor mot gemensamma mål?
Då är du den vi söker!

Hälso- och sjukvårdsförvaltningen i Region Jämtland Härjedalen omfattar ca 3600 medarbetare fördelade på 15 områden, varav område ortopedi är ett av dessa.
Området har ca 190 medarbetare fördelat på sex enheter, vilka är: läkaravdelning, ortopedmottagning och ryggkirurgisk mottagning, specialistvården Campus där den dagkirurgiska verksamhets bedrivs, vårdavdelning med 48 vårdplatser samt arbetsterapi- och sjukgymnastikenhet som utöver ortopedi även ansvarar för vissa andra delar av den somatiska vården.

Till oss söker vi nu en verksamhetsutvecklare som vill vara med och bidra till att göra verksamheten ännu bättre!


Publiceringsdatum
2020-06-25

Arbetsuppgifter
Som verksamhetsutvecklare stödjer du områdeschef, enhetschefer och medarbetare i arbetet med verksamhetsnära kvalitets- och förbättringsarbete. Du jobbar aktivt med verksamhets- och produktionsplanering, granskar, sammanställer och analyserar enheternas avvikelser, handhar Lex-Maria och IVO-ärenden och tar fram händelseanalyser liksom följer upp åtgärder i områdesledningen.
Du är behjälplig med att ta fram underlag för rapporter, utredningar och patientsäkerhetsärenden och utför omvärldsbevakning. Du kan även få uppdrag att leda projekt som berör verksamheter utanför området.
Som verksamhetsutvecklare ingår i områdesledningen och är direkt underställd områdeschefen.

I tjänsten ingår klinisk tjänstgöring som kan innebära rotationstjänstgöring. Upplägg beror på grundprofession och tidigare erfarenheter.


Kvalifikationer
Du har ett legitimationsyrke inom hälso- och sjukvård eller högskole-/universitetsutbildning med erfarenhet från hälso- och sjukvårdsverksamhet. Relevant påbyggnadsutbildning är meriterande.
Vi värdesätter även erfarenhet av att driva förändrings- och förbättringsarbete liksom projektledning.
Du är en van användare av Office-paketet och har god kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift. Erfarenhet av vårt journalsystem Cosmic är meriterande.

Som person ser du möjligheter och är drivande. Du lyssnar in och är uppmärksam på verksamhetens behov och vågar initiera och motivera förändringsarbeten liksom bidra med egna idéer.
Du har förmåga att skapa ett positivt och utvecklande arbetsklimat som präglas av tillit. Du är ansvarstagande och har förmåga att snabbt sätta dig in i nya processer som du sedan uthålligt driver. Du och har lätt att samarbeta med andra men tycker även om att arbeta självständigt. Du har förmågan att planera, analysera och driva flera arbeten parallellt, vilket innebär att du också kan prioritera och strukturera ditt arbete på ett bra sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


ÖVRIGT
Urval kan komma att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
REGION JÄMTLAND HÄRJEDALEN

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Persr/299/2020".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Region Jämtland Härjedalen (org.nr 232100-0214)

Arbetsplats
Område Ortopedi

Jobbnummer
5277165

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Jämtland Härjedalen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Jämtland Härjedalen: