Verksamhetsassistent Psykiatri Affektiva II
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Område 2, Psykiatri affektiva / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Område 2, Psykiatri affektiva i Göteborg Västra Götalandsregionen
Sahlgrenska Universitetssjukhuset är en del av Västra Götalandsregionen.
Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.
Publiceringsdatum2012-06-21BeskrivningPsykiatri Affektiva II, Område 2, erbjuder diagnostik och behandling i såväl öppen- som slutenvård, i första hand till patienter bosatta i Västra och Centrala Göteborg samt Hisingen. Som universitetsklinik är vår uppgift att bedriva utvecklingsarbete, utbildning och forskning i nära samarbete med Sahlgrenska akademin.
En viktig förutsättning för vårt arbete är samverkan med vårdgrannar och brukarorganisationer. Vi är cirka 240 anställda. Forskning och undervisning är viktiga delar av vår verksamhet.
Vi strävar efter att kunna erbjuda bästa möjliga psykiatriska specialistvård i samverkan. Vårt motto är delaktighet, kompetens och arbetsglädje.
Dina arbetsuppgifterDu är ett kvalificerat administrativt stöd för verksamhetschefen och verksamheten. Du arbetar självständigt med att handlägga, förbereda och följa upp ärenden på uppdrag av verksamhetschefen samt administrera verksamhetens beslutsfattande och rådgivande gruppers möten. Du är webbredaktör, verksamhetens rese- och konferensbeställare samt hanterar fakturor och vissa personaladministrativa rutiner. Som verksamhetsassistent är du direkt underställd verksamhetschefen.
KvalifikationerDu har en administrativ utbildning med stor erfarenhet av att uttrycka dig i tal och skrift.
Du har mycket goda kunskaper från IT-miljöer och är väl förtrogen med Office-program.
Du har goda kunskaper i engelska språket.
Erfarenhet från liknande arbete är meriterande.
Du är van att arbeta självständigt, med egen initiativförmåga och stort engagemang.
Du har en hög integritet och en uttalad service- och ansvarskänsla.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på
http://www.vgregion.se/PV2021Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Arbetstider och omfattning100% tillsvidareanställning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-07-20
Ange följande referens när du ansöker: 2012/1981
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEnhetschef Ann-Charlotte Högberg, 031-343 9806. (Nås mellan 9 juli och 20 juli.)
Facklig kontaktFör Vision Karin Gustavsson, 0707-87 64 30.
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Område 2, Psykiatri Affektiva 2
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Område 2, Psykiatri Affektiva 2
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43531 Mölndal
Jobbnummer 1279568
Observera att sista ansökningsdag har passerat.