Venezu AB söker nya medarbetare
Venezu AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Venezu AB i Stockholm,
Solna,
Gävle,
Lund,
Malmö eller i
hela Sverige Venezu AB är ett bolag som idag står på två pelare. Dessa pelare avser de tjänster vi erbjuder våra kunder, vilket är telemarketingtjänster, bemanning och rekrytering.
På telemarketing sidan opererar vi enbart B2B mot våra kunder inom IT-branschen.
Den andra pelaren avser bemanning och rekrytering, denna pelare har uppkommit då våra kunder varit så pass nöjda med det telemarketingarbetet som våra konsulter utfört, att man valt att rekrytera in våra medarbetare på kortare eller längre uppdrag. Vi rekryterar idag för olika tjänster, främst inom segment som sälj, support och marketing. Men även inom IT, ekonomi och administration.
Nu söker vi dig som vill jobba heltid hos oss på Venezu. Vi strävar efter att lära känna våra konsulter på en god nivå och erbjuda den erfarenhet som våra kunder efterfrågar när de söker efter nya medarbetare. Detta med ett mål om att sedan rekrytera eller hyra ut våra konsulter till en av våra kunder.
Våra kunder innefattar bland annat bolag som är ledande nordiska systemintegratörer och amerikanska multinationella organisationer.
Vi tar oss an olika telemarketingprojekt för våra kunder, som för dem ska innebära nya affärsmöjligheter.
Detta kan vara bland annat mötesbokning, undersökningar, inbjudningar till olika arrangemang eller uppdatering av kontaktdata. Din uppgift som konsult är att hantera och ringa ut på dessa projekt och representera våra kunder som i många fall är världsledande IT-aktörer.
Vi sitter och jobbar på vårt centralt belagda kontor som ligger på Wallingatan 18 i Stockholm. Det händer även att våra konsulter sitter och jobbar ute i våra kunders egna lokaler. Vi erbjuder dig en fast timlön, utöver det finns även goda bonusmöjligheter om du presterar över dagsmålet.
Vi söker dig som besitter följande egenskaper:
• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Strukturerad och ordningsam vid hantering av diverse administrativa uppgifter
• Kunnig i MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
• Kan jobba mot uppsatta mål
• Självständig och effektiv i sitt arbete
• Har erfarenhet av sälj eller service
• Har en förmåga att vara dynamisk och anpassningsbar
Tycker du detta är låter intressant och är redo att ta steget in i nya och spännande möjligheter?
Vid eventuella frågor eller funderingar, går det även bra att ringa 070-7808543
Varaktighet, arbetstid
Heltid Fast anställning tills vidare
Publiceringsdatum2018-05-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVENEZU AB
AdressVENEZU AB
Wallingatan 18
11124 Stockholm
KontorsadressWallingatan 18, Stockholm
Jobbnummer 4152621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.