VD Assistent
Öresundsbemanning / Administratörsjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Ängelholm,
Åstorp,
Bjuv,
Bräcke,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Öresundsbemanning i Ängelholm,
Åstorp,
Malmö,
Kristianstad,
Växjö eller i
hela Sverige Beskrivning av företaget:
Öresundsbemanning AB är i grunden ett arbetsmarknadsföretag som levererar tjänster åt myndigheter, kommuner och privata aktörer.
Vi är idag 18 personer som är verksamma i bolaget och vi finns etablerade på 12 orter i Sverige.
Öresundsbemanning AB är inne i en expansiv fas och kommer att utöka sitt erbjudande och geografiska område framöver.
Vi söker nu en VD-assistent med uppdrag att avlasta företagets marknadschef och företagets driftschef.
Mer information om företaget hittar ni på
www.oresundsbemanning.se .
Vi tar endast emot ansökningar och frågor om tjänsten via e-post.
Yrkesbenämning:
VD-assistent
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Du arbetar effektivt och noggrant, du har förmåga att prioritera, du arbetar självständigt och kan driva egna projekt. Det är viktigt att du kan arbeta med parallella uppdrag samt har god kommunikationsförmåga både i tal och skrift. Du måste vara stresstålig, flexibel och van att ha många bollar i luften. Vi ser att du är en prestigelös person som kan ta i där det behövs. För att vara rätt person för denna tjänst är det viktigt att du är mycket serviceinriktad och har en positiv attityd samtidigt som du har pondus och egen drivkraft. Vidare är det viktigt att du har hög integritet och känsla för sekretess. Som person är du en relationsbyggare som trivs att arbeta med andra.
Exempel på arbetsuppgifter:
Säkerställa att våra tjänster levereras med fullgod kvalitet och i budgeterad omfattning
Vara behjälplig i rekryteringsprocesser
Administrera fakturor och kontrakt m.m.
Boka resor, boende och konferenser
Bygga upp en effektiv intern kommunikation
Identifiera och genomföra förbättringsarbete på våra anläggningar
Leda och fördela arbetet för våra handledare
Verka för en positiv och lärorik miljö på företaget
Identifiera rekryteringsbehov och uppgifter hos företag i närområdet
Dokumentera verksamheten både övergripande och individuellt
Marknadsföra Öresundsbemannings tjänster mot prioroterade kunder
Kontinuerlig kontakt med Arbetsförmedling och andra myndigheter
Publiceringsdatum2014-11-19UtbildningsbakgrundRelevant högskoleutbildning
Dina personliga egenskaperPositiv, serviceinriktad, prestigelös, resultatfokuserad, noggrann, säljande, kontaktsökande och lösningsfokuserad är viktiga egenskaper för att bli framgångsrik på vår arbetsplats.
Erfarenheter:
Kunskap kring myndighetsutövning är en merit.
Språkkunskaper:
Svenska flytande i tal och skrift.
Engelska flytande i tal och skrift.
Övriga språkkunskaper är en merit.
Goda datorkunskaper inom Excel, PowerPoint och användning av internsystem krävs.
Arbetsplats Ängelholm, övernattningar på annan ort ingår i tjänsten.
KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidare. Provanställning: 6 månader. Dagtid måndag till fredag, avvikelser kan förekomma.
TillträdeEnligt överenskommelse.
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-05
Vi tar endast emot ansökningar och frågor om tjänsten via e-post.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
andreas.malmqvist@oresundsbemanning.seFöretagÖresundsbemanning
AdressÖresundsbemanning
26232 ÄNGELHOLM
KontorsadressV Kyrkogatan 17
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 070-4888483
Jobbnummer 2073727
Observera att sista ansökningsdag har passerat.