Växeltelefonist till Coor i Borlänge
Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
2022-05-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Växeltelefonist till Coor i Borlänge" (publicerad 2022-07-25) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Hofors,
Avesta eller i
hela Sverige Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?
Då är växeltelefonisttelefonist hos Coor ett spännande arbete för dig!
Om rollen
Som telefonist kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till företaget. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal tillsammans med dina kollegor på plats men även ensamarbete kan förekomma.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Svara på inkommande samtal
• Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt
• Hjälpa inringande med deras frågor
• Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
• Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet.
Vårt uppdrag bemannas mån-fred kl. 7-18 enligt schema och det är möjligt att komma in med schemaönskemål. Vi erbjuder olika tjänstealternativ såsom tillsvidareanställning på del eller heltid eller visstidsanställning under sommaren på del eller heltid. Vid visstidsanställning under sommarperioden ser vi gärna en fortsättning med anställning vid behov under hösten. Våra tillsvidaretjänster inleds med sex månaders provanställning och tillsträdesdag är den 27 juni på samtliga tjänstealternativ.
Vår kandidat
Du har tidigare erfarenhet från en roll som växeltelefonist eller annan roll där du dagligen haft telefonen som det dagliga arbetsredskaper som t.ex kundtjänst Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datavana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi det som meriterande.
Stämmer detta in på dig?
Personliga egenskaper
Som telefonist arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass
Vi erbjuder
Som telefonist på Coor får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. På Coor i Borlänge arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential inom arbetsgruppen utvecklas varje medarbetare vidare inom olika telefoniuppdrag.
Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information vänligen kontakta gruppchef Anneli Backman 010-559 75 43. Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämna till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning eller vissridsanställning över sommaren. 75-100%
Publiceringsdatum2022-05-09ErsättningLön enligt callcenteravtalet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCoor Service Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)
Arbetsplats Coor Service Management
Jobbnummer 6623907
Observera att sista ansökningsdag har passerat.