Vass kundsupportmedarbetare sökes!
SKL Kommentus Inköpscentral / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-03-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vass kundsupportmedarbetare sökes!" (publicerad 2018-01-25) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SKL Kommentus Inköpscentral i Stockholm,
Jönköping,
Göteborg,
Malmö,
Umeå eller i
hela Sverige Vill du vara med och skapa upphandlingssveriges vassaste kundsupport? Nu har du chansen att vara med på en spännande tillväxtresa, drivs du av att ge bra service och ha en nära kontakt med människor är detta din chans! Vi är måna om våra medarbetare och strävar efter att bli Sveriges bästa arbetsplats och hoppas att du vill bidra till att vi når dit.
Tjänsten
Som kundsupportmedarbetare hos oss kommer du att arbeta med kvalificerat avtalstekniskt och affärsmässigt kundsupportarbete - något som kan innebära allt från avtalstolkning till vägledning i hur ett avrop skall gå till. Du kommer att sitta som en central funktion och fungera både som affärsstödjare och problemlösare för både kunder och våra avtalsansvariga.
Du kommer till exempel att:
• Svara och delegera inkommande samtal och mail gällande avtalsrelaterade frågor från kunder och leverantörer
• Registrera och rapportera inkomna ärenden
• Proaktivt kunna ge förslag på förbättringsåtgärder
• Uppdatera data i CRM samt frågor och svar i kundsupporten
Publiceringsdatum2017-03-30KvalifikationerVi söker dig som har minst tre års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter där du arbetat nära kunder och har förståelse för och kunskap om hur man vårdar kundrelationer. För att klara detta tror vi att du skall ha erfarenhet från kundsupport, kundtjänst eller från försäljning och inköp med mycket kund eller linjesupport. Det är viktigt att du har god grundläggande förståelse för de avtals- och affärsmässiga delarna i jobbet.
KvalifikationerRollen som kundsupportmedarbetare riktar sig till dig som är positiv, strukturerad och ser service som en självklarhet gentemot både kunder och medarbetare. Som person är du noggrann, lyhörd, älskar att lösa problem och har förmågan att anpassa dig till kunden. Kundsupporten är i ett uppbyggnadsarbete och är på väg att bli mer operativ, därför krävs vilja att med nyfikenhet följa med i utvecklingsarbetet.
I urvalsprocessen kommer stor vikt att läggas vid de personliga egenskaperna.
Så ansöker duHar du frågor om tjänsten som kundsupport är du välkommen att kontakta oss. Sista ansökningsdag är 1 maj 2017, men vi kommer att göra ett löpande urval så skicka in din ansökan så fort som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan
Om SKL Kommentus
SKL Kommentus-koncernen består av tre bolag; SKL Kommentus, SKL Kommentus Inköpscentral och AffärsConcept. SKL Kommentus AB är moderbolaget och däri ligger också vår mediaverksamhet. Totalt har koncernen ca 110 anställda. SKL Kommentus Inköpscentral har som Inköpscentral funnits sedan 2011 och är i dag en väletablerad organisation som stödjer SKLs medlemmar med ramavtal. Affärsområde Ramavtal är uppdelat i fyra grupper; kategoristyrning, upphandling, hållbarhet samt Stockholms Inköpscentral (STIC), där kategoristyrning och upphandling förser SKL Kommentus Inköpscentral AB med ramavtal. Läs mer om vår verksamhet på vår webbplats
www.sklkommentus.seVaraktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-01
Ange följande referens när du ansöker: 3396746566
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOlof Molander 08 709 59 53
Daniel Yousefi 08 709 59 93
FöretagSKL Kommentus Inköpscentral
AdressSKL Kommentus Inköpscentral
•
11799 Stockholm
KontorsadressHornsgatan 15, 11846 Stockholm
Jobbnummer 3408572
Observera att sista ansökningsdag har passerat.