Vårdlärare

Kävlinge kommun, Komvux / Gymnasielärarjobb (yrkesämnen) / Kävlinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla gymnasielärarjobb (yrkesämnen) i Kävlinge, Lund, Svalöv, Lomma, Eslöv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kävlinge kommun, Komvux i Kävlinge

Kävlinge kommun ligger bra till - mitt i den expansiva Öresundsregionen, med hög befolkningstillväxt, stabil ekonomi och låg kommunalskatt. Här finns något för alla.
Kävlinge Lärcentrum ligger i hjärtat av Kävlinge. Här finner du Komvux, det individuella programmet, Sfi, vägledning och kommunens arbets- och integrationsenhet. Vi arbetar för ett aktivt Lärcentrum och för att dem som kommer till oss ska lämna oss stärkta att möta framtiden.

Publiceringsdatum
2009-04-29

Arbetsuppgifter
Tillsammans med dina kolleger planerar, genomför och utvärderar du de studerandes inlärning i omvårdnadsämnen. Formen är distansundervisning med verktyget Willman. På Kävlinge Lärcentrum genomför vi även validering av studerande med arbetslivserfarenhet. Både validering och studier sker mot nationella krusmål inom omvårdnadsprogremmet. Vi arbetar lösningsfokuserat.

Kvalifikationer
Du är behörig lärare i vårdämnen som vill arbeta otraditionellt och flexibelt. Vi ser gärna att du har erfarenhet från vuxenutbildning och /eller distansutbildning. Du har en positiv människosyn och du sätter den studerande i centrum.

Arbetstider och omfattning
Tidsbegränsad, tillträde: 2009-08-10, upphör: 2010-06-12

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-05-18
Ange följande referens när du ansöker: 57/09
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Lotta Lovén, 046 - 73 94 50, lotta.loven@kavlinge.se

Företag
Kävlinge kommun, Komvux

Adress
Kävlinge kommun, Komvux
Kullagatan 2
24480 KÄVLINGE

Jobbnummer
441965

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kävlinge kommun, Komvux

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kävlinge kommun, Komvux: