Vårdbiträde/ Undersköterska med särskilda arbetsuppgifter
Stockholms stad, Avdelningen för utförare inom äldreomsorg / Apotekarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholms stad, Avdelningen för utförare inom äldreomsorg i Stockholm Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.
Publiceringsdatum2016-04-13ArbetsuppgifterDu kommer att arbete 50% i omvårdnadsarbete och 50% med administrativa arbetsuppgifter i form att bland annat leda och fördela arbetet inom ett geografiskt hemtjänstområde, ansvara för bemanningen, svara i telefon med mera.
KvalifikationerVi söker dig som är positiv och engagerad med idéer och handlingskraft. Du behärskar det svenska språket både i tal och skrift. Du skall ha god datavana i program Word, Parasol, Paragå.
Arbetets art kräver professionellt bemötande och förhållningssätt och god samarbetsförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi ser att du har flerårig vana från vården i privata hem utifrån biståndsbeslut.
ÖVRIGT
Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Schema. Schema utifrån verksamhetens behov. Tillsvidareanställning, tillträde: 2016-05-01 .
ErsättningMånadslön Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-27
Ange följande referens när du ansöker: A41146
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJoanna Tomczyk, Enhetschef 0850823620
joanna.tomczyk@stockholm.seFacklig kontaktFackliga företrädare nås via stdsdelsförvaltning 08 508 220 00
FöretagStockholms stad, Avdelningen för utförare inom äldreomsorg
AdressStockholms stad, Avdelningen för utförare inom äldreomsorg
Box 490
12904 Hägersten
KontorsadressTelefonvägen 30, plan 9 12904 Hägersten
Jobbnummer 2781521
Observera att sista ansökningsdag har passerat.