Vaktmästeri/växeltelefonist
Mybw Office Management AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Vi söker en person som trivs i en flexibel arbetsmiljö, där du hanterar allt ifrån byte av glödlampor till att hantera växeln. Du behöver vara serviceinriktad och trivas i rollen som allt i allo.
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Vår kund är ett svenskt forskningsinstitut som verkar som kunskapsresurs för näringslivet och staten. Institutet ligger i centrala Stockholm med goda kommunikationsmöjligheter.
Din främsta roll kommer utgå från vaktmästeriet, med detta menas ett varierande arbete där du hjälper till med allt ifrån lättare hantverksarbeten, åka på ärenden, fylla på kontorsmaterial till kontakt med olika leverantörer.
I denna roll kommer du även behöva kunna hantera institutionens växel. Här ansvarar du över inkommande samtal och att dessa vidarebefordras till rätt person. Därför behöver du behärska både svenska och engelska flytande i både tal och skrift.
Du kommer arbeta tätt tillsammans med receptionen och vid tillfällen även rycka in och hjälpa till med uppgifter tillhörande receptionisten. Därför ser vi att du innehar lättare datakunskaper.
Tjänsten är på 100%, under kontorstider och uppdraget påbörjas omgående och är ett vikariat på minst 1 år. Du kommer vara anställd av Office Management men arbeta på plats hos vår kund som sitter i fräscha moderna lokaler i centrala Stockholm.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi tror att du som söker har en tidigare erfarenhet från servicebranschen eller liknande. Du behöver vara självständig i ditt arbete och kunna se med egna ögon vad som behövs göras. Du är en hjälpande hand och är inte rädd för att ta i. Vi ser att du är prestigelös i ditt arbete och kan ta dig an oväntade arbetsuppgifter.
Vi anser att dina personliga egenskaper är viktiga i denna roll. Du är den hjälpande handen och den dina medarbetare kommer vända sig till med olika problem. Därför bör du vara lösningsorienterad och inneha en positiv laganda.
Krav på körkort.
ÖVRIGT
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, minst 1 år vikariat
Arbetstid: mån-fre 8-16.30 (45 minuters lunch)
Plats: Centrala Stockholm
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-01-17ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207),
http://www.officemanagement.se Arbetsplats Office Management bemanning och rekrytering
Jobbnummer 5046423
Observera att sista ansökningsdag har passerat.