Vaktmästare till Migrationsverket i Stockholm
Novare Bemanning AB / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Bemanning AB i Stockholm,
Botkyrka,
Nynäshamn,
Strängnäs,
Uppsala eller i
hela Sverige Migrationsverket är en av Sveriges största myndigheter med drygt 5 000 medarbetare. Myndigheten ansvarar för frågor som rör bland annat uppehållstillstånd, arbetstillstånd, visering, medborgarskap och återvandring. På Migrationsverket får du jobba med en av vår tids stora samhällsfrågor, och med uppgifter som rör människors liv och framtid. Arbetet sker i takt med vår omvärld och varierar med händelserna där. Ditt arbete här tar dig ut i världen, oavsett om du sitter vid skrivbordet hemma i Sverige eller på plats i ett annat land. Arbetsgivare: Novare Bemanning
Drivs du av att ha en varierande tjänst med många kontaktytor? Vill du arbeta som kontorsvaktmästare med särskilt fokus på hantering av teknik? Då har vi en matchande tjänst för dig! Nu finns möjligheten till ett spännande uppdrag där du också får göra samhällsnytta hos Migrationsverket!
För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare Bemanning bland annat erbjuder dig värde genom karriärsamtal, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu!
Om uppdraget
Vi på Novare Bemanning är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Just nu hjälper vi Migrationsverket att hitta två nya vaktmästare till deras kontor i Sundbyberg. Som vaktmästare arbetar du med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster som bland annat innebär tillsyn av lokaler, hantering av IT-utrustning, vissa fastighetsrelaterade åtgärder, felanmälningar, beställningar av gemensamma förbrukningsvaror, posthantering och lokalanpassning. I rollen ansvarar du för egen ärendehantering i myndighetens ärendehanteringssystem.
Särskilt fokus ligger på hantering av tekniken på kontoret, i synnerhet videokonferensutrustningen i lokalens konferensavdelning. Ansvaret omfattar även driftsättning/installationer av ny IT-utrustning samt översyn och åtgärder av desamma. Vi ser därför gärna att du har god teknisk kompetens för att känna dig bekväm i rollen. Arbetsuppgifterna är generellt varierande och består i sin helhet av att se till att utrustning och lokalerna är i toppskick. I rollen kommer du att ha många kontaktytor, såväl externa leverantörer av varor och tjänster som interna enheternas beställare.
Exempel på övergripande arbetsuppgifter
Hantering av teknik på kontoret, i synnerhet videokonferensutrustning
Driftsättning/installationer av ny IT-utrustning inklusive översyn och åtgärder
Tillsyn av lokaler och fastighetsrelaterade åtgärder
Felanmälningar
Beställningar av gemensamma förbrukningsvaror
Posthantering och lokalanpassning
Lokalanpassning
Interna och externa kontakter med beställare/leverantörer
Arbeta med förbättringar av rutiner för tillsyn, kontroll och hantering av lokaler och teknik.
Krav för tjänsten
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
B-körkort
Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
Grundkunskaper i ärendesystem
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Uppdragsperiod och omfattning
Uppdraget är på heltid under kontorstider och pågår från och med 2023-11-23 till och med 2024-05-23, med chans till ytterligare 6 månaders förlängning. Vi söker två konsulter med placeringsort Sundbyberg (Järnvägsgatan 14). Resor utanför stationeringsorten kan förekomma.
Ansökan
Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Sista ansökningsdag är 2023-11-01. Du är varmt välkommen!
Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Louise Ericson på
louise.ericson@novare.se.
Hoppas vi ses!
Som konsult hos oss
Novare Bemanning bygger karriärer och stöttar organisationer. Vi är ett personligt och samhällsengagerat bolag som erbjuder interims och bemanningstjänster till både den offentliga och privata sektorn. Tillsammans med oss bidrar du till ett hållbart arbetsliv. Vi tar personlig utveckling till en helt ny nivå och är en unik arbetsgivare i branschen.
När du arbetar som konsult ute på uppdrag hos våra kunder kommer du att ha ett nära samarbete med din konsultchef. Du kommer att ha regelbundna avstämningar utifrån en aktiv feedback-kultur där du utvecklar ditt självledarskap och de verktyg som du behöver för att nå ditt önskade mål. Det finns även möjlighet för dig som interimskonsult som har eget bolag att vara underkonsult och fakturera oss för arbetad tid.
Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Serviceföretag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2014 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen.
Ersättning Månadslön - Fixed salary
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Novare Bemanning AB (org.nr 556783-4782),
https://novare.se/bemanning Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Novare Bemanning
Jobbnummer 8218670
Observera att sista ansökningsdag har passerat.