Vaktmästare, Sundbyberg
Skatteverket / Vaktmästarjobb / Sundbyberg
2013-12-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vaktmästare, Sundbyberg" (publicerad 2015-12-21) ⬅️
Visa alla vaktmästarjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skatteverket i Sundbyberg,
Solna,
Stockholm,
Sollentuna,
Södertälje eller i
hela Sverige Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss.
Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma.
Dina arbetsuppgifter som vaktmästare på internservice
innebär att du är placerad vid en sektion där du tillsammans med dina kollegor arbetar med husansvar, behörigheter, fakturering, post, diarieföring och arkivering med tillhörande administration. I arbetet ingår också hantering av tjänstebilar, arbetsplatsservice samt viss godshantering med tunga lyft.
Internservice ingår organisatoriskt i avdelningen för verksamhetsstöd, som tillhör huvudkontoret och levererar tjänster till övriga Skatteverket samt Kronofogden inom kundtjänst, kontorsservice, kopiering/tryck, posthantering, diarieföring och arkivering. De två tjänsterna är med placering i Sundbyberg.
Vi erbjuder dig en arbetsplats
• med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter
• som är till nytta för medborgare och företag
• med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald
• som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling
• med en god balans mellan arbete och fritid.
Vi söker dig som
• har en avslutad gymnasieutbildning eller flerårig, aktuell erfarenhet av liknande arbete
• har aktuell erfarenhet av liknande arbete
• har b-körkort
• har mycket god datorvana
• har vana av och trivs med att arbeta teambaserat
• är självständig och tar egna initiativ
• har förmåga att planera och organisera ditt arbete
• är serviceinriktad och har kundens fokus
• kommunicerar enkelt och tydligt i tal och skrift
• är flexibel och förändringsbenägen.
Det är meriterande om du
har erfarenhet av att arbeta med behörighetsadministration i en större organisation. Det är även meriterande om du har truckkort.
Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy.
När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.
Du måste vara svensk medborgare eftersom arbetsuppgifterna inom anställningen är placerade i säkerhetsklass. Vi kommer att göra en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (1996:627).
Anställningen är tillsvidare med start omgående enligt överenskommelse. Vi kan komma att tillämpa sex månaders provanställning.
Välkommen med din ansökan till oss!
Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess?
Publiceringsdatum2013-12-02Arbetstider och omfattningEj specificerat , Ej specificerat , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmanuel Isaksson, sektionschef 010-574 21 41
emanuel.isaksson@skatteverket.seTheresa James, HR-konsult 010-574 93 64
Susanne O'Konor, facklig kontaktperson SACO 010-574 85 55
Jan-Erik Åberg, facklig kontaktperson ST 010-574 89 75
FöretagSkatteverket
AdressSkatteverket
Personalenheten
17194 Solna
Jobbnummer 1717923
Observera att sista ansökningsdag har passerat.