Uthyrare till Ramirent i Östersund
Adecco Sweden AB, Örnsköldsvik / Butikssäljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Örnsköldsvik i Östersund,
Sollefteå,
Sundsvall,
Örnsköldsvik,
Nordmaling eller i
hela Sverige Ramirent är ett av Sveriges största maskinuthyrningsföretag och bland våra kunder märks företag inom såväl bygg- som
övrig industri samt offentlig sektor. Våra kundcenter finns över hela landet, från Kiruna i norr till Trelleborg i söder.
Ramirent AB ingår i den finska Ramirentkoncernen, som har verksamhet i 13 länder och är ett av Europas ledande
företag inom maskinuthyrningsbranschen.
Publiceringsdatum2012-01-09BeskrivningÄr du en ja-sägare? Att du alltid säger ja till att lösa våra kunders problem är en förutsättning för att få jobb hos oss. På Ramirent ser vi intressanta utmaningar där andra ser olösliga problem. Det är vår inställning och vi håller vårt löfte - Let's solve it!
Dina arbetsuppgifter• Du kommer i huvudsak att hyra ut maskiner och material till våra kunder. Du är kundens kontaktperson och rådgivare, främst vid beställning per telefon och vid kundmottagning över disk. Tjänsten innehåller administrativa uppgifter så som registrering i vårt verksamhetssystem och ansvar för lagkravsdokument. Du kommer även att arbeta med inventering och inköp av försäljningsmaterial. Vi arbetar tätt samman på kundcentret, vilket innebär att vi går in i varandras roller och arbetar där behov finns.
Dina personliga egenskaper• Du gillar ordning och reda, har en hög servicevilja och för är det en självklarhet att sätta kunden i fokus. Din maskinkännedom är god och du har teknisk grundkompetens. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Kvalifikationer• Du som tidigare har arbetat i en liknande roll med mycket kundkontakter kommer att känna igen dig, så vi vill att du har några års erfarenhet av det. Då arbetet innebär mycket dataarbete är det nödvändigt att du har god datavana och kan hantera Word och Excel. Vi vill också att du har B-körkort.
Vi erbjuder
• Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och arbetar på uppdrag hos vår kund. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Så ansöker duhttps://www.webcruiter.no/wcmain/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=1293363719& ;culture_id=SV&company_id=23294000&Link_source_id=&use_position_site _header=0 . Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Kundcenterchef Per Svedestedt på tel. 063-55 15 71.
Vid tekniska problem kontakta kandidatsupporten på tel. 08-598 980 10. Öppettider: Mån-fre. 9.00- 12.00, 13.00- 16.30.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-20
Ange följande referens när du ansöker: 1293363719
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktAnnica Johnsson, Rekryteringskonsult/Konsultchef, 0660-24 61 03 (Direkt)
FöretagAdecco Sweden AB, Örnsköldsvik
AdressAdecco Sweden AB, Örnsköldsvik
Strandgatan 23
89133 Örnsköldsvik
KontorsadressStrandgatan 23
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0660-246100
Faxnummer: 0660-246101
E-postadress:
ornskoldsvik@adecco.se Jobbnummer 1123536
Observera att sista ansökningsdag har passerat.