Utåtriktade receptionister till uppdrag i Göteborg
Jurek Bemanning Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Bemanning Sverige AB i Göteborg,
Lerum,
Kungsbacka,
Alingsås,
Borås eller i
hela Sverige Jurek Bemanning Sverige AB
Publiceringsdatum2011-12-19Dina arbetsuppgifterFlera av våra kunder har efter årsskiftet behov av duktiga receptionister för både längre och kortare konsultuppdrag. Gemensamt för uppdragen är att du fungerar som företagets ansikte utåt och att en hög servicegrad är viktigt i varje roll. Vissa av uppdragen kan innehålla arbete i växel, kontorsservice, enklare ekonomiuppgifter samt inköp.
Vem är du?
Vi tror att du som söker har någon tidigare erfarenhet av arbete som receptionist. Du trivs i en utåtriktad yrkesroll med mycket kontakter med intern personal och externa besökare. Som person är du noggrann, strukturerad och prestigelös. Du tycker om självständigt samtidigt som du trivs med att kommunicera och ge god service till verksamheten.
Du erbjuds..
Du kommer att erbjudas stimulerande uppdrag inom reception. Uppdragen kommer att inledas med en uthyrning där du anställs i Jurek Bemannings uthyrningsverksamhet men för flertalet av uppdragen finns möjlighet till överrekrytering efter 6 månader. Vi kommer att intervjua löpande för dessa uppdrag varför vi omgående ser framemot din ansökan. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Hanna Jakobsson på Jurek Bemanning; 031-745 01 20 alt
hanna.jakobsson@jurekbemanning.se .
Start:
Enligt ö.k
ErsättningEnligt ö.k
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-15
Ange följande referens när du ansöker: 925
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Jakobsson, +46317450120
FöretagJurek Bemanning Sverige AB
AdressJurek Bemanning Sverige AB
Grev Turegatan 30
11438 STOCKHOLM
Jobbnummer 1109732
Observera att sista ansökningsdag har passerat.