Upphandlare/projektledare
Region Jönköpings län / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jönköpings län i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Område inköp
Är du vår nästa kollega som trivs med ditt yrkesval, kan bidra med kunskap, en rejäl arbetsinsats och är beredd att satsa på ditt uppdrag?
Vi erbjuder dig
Vi erbjuder dig möjlighet till ett brett arbetsområde med stora kontaktytor. Du får ansvara för hela upphandlingsprocessen och avtalsuppföljningen och har stora möjligheter att påverka ditt arbete för att nå ett gott resultat. Område inköp har stor kompetens, ett gott arbetsklimat och våra uppdragsgivare ser oss som en självklar partner.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan vara aktuell.
Det här får du arbeta med
Vi jobbar inom tre olika områden, med tre olika team: Upphandling av utrustning och IT, förbrukningsartiklar och tjänster. Den aktuella tjänsten är fördelad mellan upphandlingsprojektering och upphandling av medicinteknisk och annan utrustning.
Du kommer få arbeta med att:
• vara inköpsavdelningens projektledare samband med om- och nybyggnationer.
• kostnadsberäkna inköp och sammanställa kostnader i förhållande till budgetram.
• driva upphandlingsprojekt och formulera avtal.
Din kompetens
Du har högskoleutbildning eller motsvarande och gärna erfarenhet av inköps- eller upphandlingsarbete. Erfarenhet av projektledning är meriterande.
Körkort B är ett krav då tjänsten innebär resor inom regionen.
För att du ska trivas hos oss
För att trivas hos oss är du trygg i dig själv och i din yrkesroll samt behåller ett realistiskt perspektiv och rätt fokus i situationer som kan upplevas pressande. Du tar eget ansvar i ditt arbete och driver arbetet framåt inom de ramar som finns, men vi ser även gärna att du är kreativ i ditt tankesätt. För dig är det viktigt att se resultat och alltid slutföra dina projekt.
Vår arbetsgrupp utmärks av arbetsglädje och gott samarbete och vi tror att även du kommer att bidra till att både sprida en positiv attityd i gruppen men även i relationen med våra kunder.
Vi ser att du, precis som vårt team, har starkt kundfokus och är tillmötesgående. Vidare strävar du efter att skapa engagemang och delaktighet i dina projekt och du gör vad du kan för att nå önskat resultat. Vi förväntar oss att du planerar, organiserar samt prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt och finns där för verksamheten.
Så här gör du om du är intresserad
Kontakta gärna inköpschef Carina Mattsson, 076-724 39 96, eller teamledare Thomas Axelsson, 070-649 71 41, för mer information om tjänsten.
Facklig kontaktperson för Vision är Carina Einarsson Jonsson, 070-342 43 98.
Välkommen med din ansökan via länken. Sista ansökningsdag är den 9 februari.
Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.
Område inköp har 17 medarbetare och upphandlar varor och tjänster för cirka 1 miljard kronor per år. Vår verksamhetsidé är att genom samverkan, tillgänglighet och kompetens vara kundens trygga och naturliga samarbetspartner inom vårt verksamhetsområde. Bra affärer är ett ledord för vår verksamhet
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, 100%, Tillträde 2017-05-01 -
Publiceringsdatum2017-01-26ErsättningFast lön. Kollektivavtal finns.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-09
Ange följande referens när du ansöker: S795/16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Jönköpings län
AdressRegion Jönköpings län
Husargatan 4
55111 Jönköping
KontorsadressHusargatan 4
Jobbnummer 3285277
Observera att sista ansökningsdag har passerat.