Uppdragsansvarig sökes i Göteborg
Olivia Personlig Assistans AB / Sjukvårdschefsjobb / Göteborg
2015-11-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Uppdragsansvarig sökes i Göteborg" (publicerad 2016-12-14) ⬅️
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Olivia Personlig Assistans präglas av kunskap, känsla, närhet och tillgänglighet och därför finns vi med kontor nära dig och erbjuder kunder och assistenter - Mer känsla och omtanke!
Olivia Personlig Assistans kombinerar det stora assistansbolagets samlade kompetens och erfarenhet med det lilla lokalkontorets möjlighet att vara personlig och lättillgänglig. Via personalen på något av våra 10 lokalkontor erbjuds funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och att administrera den personliga assistansen. Vi har idag 260 uppdragsgivare och närmare 1500 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Som assistent hos oss får du genomgå ett gediget utbildningsprogram som både ger dig trygghet i din yrkesroll och kunden en säker assistans.
Olivias verksamhet grundar sig på en humanistisk värdegrund som kan sammanfattas med begreppen kunskap och känsla. Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i en dynamisk miljö där egna initiativ och idéer uppskattas.
Nu söker vi en uppdragsansvarig till vår verksamhet inom personlig assistans i Göteborg. Vi är ett kontor som idag består av en enhetschef och tre uppdragsansvariga. Som uppdragsansvarig är du ansvarig för administrationen av ett antal assistansgrupper. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. rekrytering och introduktion av assistenter, ansvar för personalmöten, utvecklings- och lönesamtal, delegerat ansvar för assistenternas arbetsmiljö, externa kontakter med Försäkringskassan, kommunen och facket, hantering av tidsrapporteringssystem som även inkluderar dokumentation samt rapportering och administration av assistanstimmar.
Vi söker dig som har en adekvat akademisk utbildning från vården eller det sociala området, gärna med erfarenhet av arbetsledning. Det är önskvärt att du har kunskap om lagstiftning rörande personlig assistans. Det är viktigt att du är energisk och stresstålig samt att du har en stark känsla för service. Social kompetens är en förutsättning eftersom detta arbete präglas av ständig interaktion med kollegor, assistenter och kunder.
Datavana är ett krav då vårt system för schemaläggning, bemanning och lönehantering är datoriserat, all journalföring och övrig dokumentation sker även det i detta system.
Körkort är ett krav då flera kunder är bosatta utanför Göteborgs tätort.
Vikariat på 75 % tom 2016-12-31.
Oreglerad arbetstid.
Fast månadslön, individuell lönesättning. Kollektivavtal finns.
Start i januari 2016.
Låter detta intressant är du välkommen att skicka in en fullständig ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Rekrytering
Publiceringsdatum2015-11-12ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Erixon, Enhetschef 031-3897731
FöretagOlivia Personlig Assistans AB
AdressOlivia Personlig Assistans AB
Trädgårdsgatan 3
41108 Göteborg
KontorsadressTrädgårdsgatan 3 41108 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2524683
Observera att sista ansökningsdag har passerat.