Uppdragsansvarig 75%

Olivia Personlig Assistans AB / Sjukvårdschefsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder funktionshindrade råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet.

Olivia Personlig assistans i Linköping är inne i ett expansivt skede. Vi har glädjen att få förtroendet från flera nya kunder vilket gör att vi behöver rekrytera ytterligare en Uppdragsansvarig för att kunna bibehålla vår höga kvalitet och goda service både till nya och befintliga kunder.

Olivia Personlig Assistans är ett varmhjärtat och väletablerat assistansföretag, fyllt med kunskap och känsla som vi vill förmedla till våra kunder och medarbetare.

Vi kan erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i en dynamisk miljö där egna initiativ och idéer uppskattas. Nu söker vi en Uppdragsansvarig på 75% till vår verksamhet i Linköping. Vi är ett kontor med kollegor, bestående av Verksamhetsledare, Uppdragsansvariga och en administratör, som stöttar och guidar varandra i det dagliga arbetet. Vi strävar efter att ha ett professionellt och varmt klimat i vår arbetsgrupp där kunden alltid står i fokus.

Som Uppdragsansvarig är du ansvarig för kundkontakt, arbetsledning och administration för ett antal assistansgrupper. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. kontakt med kunder, kvalitetsarbete, aktiviteter, schemaläggning, rekrytering, bemanning, personalmöten, utvecklings- och lönesamtal, arbetsmiljöarbete, dokumentation, externa kontakter med ex Försäkringskassa och gode män, lönerapportering och administration av assistanstimmar.

Vi söker dig som är högskoleutbildad inom vård, social omsorg eller innehar annan adekvat utbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbetsledning av personlig assistans. Viktigt är att du är framåt och att du har en stark känsla för service. Din sociala kompetens är en förutsättning för detta arbete som präglas av ständig interaktion med medarbetare och kunder.

Datorvana är ett krav då vårt schemaläggnings- bemannings- och lönehanteringssystem är datoriserat, all journalföring och övrig dokumentation sker även det i detta system. Har du arbetat i AiAi tidigare så underlättar det introduktionen.

Linköpings- och Norrköpingskontoret har ett nära samarbete, vissa utbildningsdagar, aktiviteter och arbetspass kan vara förlagda i Norrköping.

Arbetstid: Oreglerad arbetstid. Vanligen måndag-fredag 8-16.30. Vissa inplanerade aktiviteter kan vara förlagda på kvällar/helger. Viss beredskap i hemmet kan förekomma när vår bemanningsenhet behöver stöttning i akuta vakanser.

Körkort är ett krav, då flera kunder är bosatta utanför Linköpings tätort

Tillträde; snarast, efter överenskommelse.

Intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning.

Fast månadslön, individuell lönesättning, Kollektivavtal finns.

Låter detta intressant är du välkommen att skicka in en ansökan med CV och Personligt brev, gärna med löneanspråk i länken nedan.

Publiceringsdatum
2014-11-05

Arbetstider och omfattning
Deltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Olivia Personlig Assistans AB

Adress
Olivia Personlig Assistans AB
Bielkegatan 1 a
11343 Linköping

Kontorsadress
Bielkegatan 1 a 58221 Linköping

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2056736

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Olivia Personlig Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Olivia Personlig Assistans AB: