Undersköterska till operationsavdelningen, Karlstad
Region Värmland / Undersköterskejobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Värmland i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Region Värmland är till för att alla i Värmland ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi är cirka 8000 medarbetare som arbetar med hälso- och sjukvård, tandvård, regional utveckling och kollektivtrafik.
Hälso- och sjukvården är Region Värmlands största verksamhet. Tillsammans med våra patienter stärker vi folkhälsan och utvecklar hälso- och sjukvården så att den kan bidra till en livskvalitet i världsklass för Värmlands befolkning. Vi driver 30 vårdcentraler med mödra- och barnhälsovård och många andra specialistmottagningar. I Värmland finns akutsjukhus i Arvika, Karlstad och Torsby.
Om verksamheten
Inom verksamhetsområdet AnOpIVA ingår operation, anestesi, intensivvård, sterilteknisk verksamhet, uppvakningsvård samt Smärtcentrum.
Inom verksamhetsområdet jobbar cirka 420 medarbetare placerade på orterna Karlstad och Arvika.
Operationsavdelningen i Karlstad har 20 moderna operationssalar. Vi utför både elektiva och akuta operationer och har verksamhet dygnet runt. Totalt är vi cirka 150 medarbetare
Vill du ha inflytande och känna delaktighet och samtidigt bidra till andra människors hälsa? Vill du känna arbetsglädje och yrkesstolthet? Då är vi arbetsgivaren för dig. Med patienten i fokus ger vi en effektiv vård med kunskap, kvalitet och känsla. Med din hjälp blir både vi och patienterna bättre - välkommen till Region Värmland!
Publiceringsdatum2023-01-17Dina arbetsuppgifterVi söker nu undersköterskor som vill vara med att utveckla och förbättra operationsverksamheten i Karlstad. Som undersköterska arbetar du i team med operations - och/eller anestesipersonal på operationssalen. Du assisterar vid sterila uppdukningar och passar på salen. Tar emot och förbereder patienter för operation. Arbetet innefattar även påfyllning av förbrukningsmaterial samt kontroll och förberedelse av medicinsk teknisk utrustning
Du arbetar med såväl planerade som akuta operationer.
KvalifikationerDu är utbildad undersköterska. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper så som samarbetsförmåga, flexibilitet samt gott bemötande gentemot arbetskamrater och patienter. Vi värdesätter också engagemang och nyfikenhet. Erfarenhet av arbete på operationsavdelning och/eller specialistutbildning inom operationssjukvård är meriterande.
Varmt välkommen med din ansökan!
https://www.regionvarmland.se/berattelserÖvrig informationI samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning.
Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen.
Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Ersättning Månadslön, individuell lönesättning
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "RS/230169".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Region Värmland (org.nr 232100-0156)
Arbetsplats AnOpIVA, OpS Operationsavd Karlstad
Kontakt Helena Granroth, avdelningschef
010-8318157 Jobbnummer 7350861
Observera att sista ansökningsdag har passerat.