Undersköterska till Nattresurs
Borgholms kommun, Socialförvaltningen / Undersköterskejobb / Borgholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Borgholm,
Mönsterås,
Kalmar,
Mörbylånga,
Oskarshamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Borgholms kommun, Socialförvaltningen i Borgholm Socialförvaltningen söker nu en engagerad och flexibel undersköterska till nattresursen.
Vi erbjuder dig ett stimulerande och ansvarsfullt arbete där du får möjlighet till variation i ditt arbete samt träffa trevliga arbetskollegor på olika enheter. Vi erbjuder också kompetensutveckling samt förmåner som arbetskläder, friskvårdspeng, trivselpeng och arbetskobidrag.
Socialförvaltningen ansvarar för kommunens sociala omsorg innefattande
• äldreomsorg
• kommunens hälso- och sjukvård
• individ- och familjeomsorg
• omsorg om funktionsnedsatta
• administrativ enhet
Sök redan idag då vi intervjuar löpande!
Publiceringsdatum2022-11-04ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta inom olika verksamheter inom vård och omsorg i hela Borgholms kommun. Du kommer att arbeta utifrån ett nattavtal med lägre arbetstidsmått samt lägger ditt önskeschema i Time Care, men har ingen fast placering till specifik enhet.
Då arbetsuppgifterna även kan komma att inkludera barn lydande under LSS gäller följande:
När sökande erbjudits anställning krävs ett registerutdrag ur polisens belastningsregister likvärdigt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ skollagen. Utdraget beställs av den arbetssökande själv från Polismyndigheten. Blanketten kan hämtas på
www.polis.se eller på närmaste polisstation.
KvalifikationerDu är självständig, har en god samarbetsförmåga med ett bra bemötande och vill jobba flexibelt.
Du har undersköterskeutbildning eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Du har erfarenhet av vård och omsorg och god kännedom om Procapita och Lifecare.
Erfarenhet från andra verksamheter inom kognitiv svikt och demenssjukdom, socialpsykiatri eller omsorg om funktionsnedsättning är meriterande.
Körkort är ett krav.
ÖVRIGT
Borgholms kommun omfattar norra delen av Öland - solen och vindarnas ö. Centralorter är Borgholm, Köpingsvik och Löttorp. De största näringsgrenarna i kommunen är besöksnäringen och lantbruket. Borgholms kommun har drygt 10 900 åretruntboende invånare och över två miljoner besökare varje år.
Vi erbjuder en mångfald av yrkesområden och en mängd viktiga jobb. Hos oss arbetar ca 1000 medarbetare fördelat på fyra förvaltningar och två kommunala bolag. Vi arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare med bra anställningsvillkor och en god arbetsmiljö. I vårt arbete utgår vi från våra värdeord: Välkomnande-Utvecklande-Tillsammans.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen.
OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Schema. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde efter överenskommelse. Provanställning om 6 månader kan tillämpas.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBorgholms kommun, Socialförvaltningen
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A1171622".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Borgholms kommun (org.nr 212000-0795)
Arbetsplats Borgholms kommun, Socialförvaltningen
Kontakt Enhetschef Särskilt boende Borgholm
Therese Franck
therese.franck@borgholm.se 0485-88424 Jobbnummer 7140146
Observera att sista ansökningsdag har passerat.