Transportledare
AuxiliRec AB Huvudkontor / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AuxiliRec AB Huvudkontor i Stockholm Vi söker nu dig som vill jobba som Transportledare!
Vår kund söker nu en ansvarsfull person som vill jobba som Transportledare. Vi söker dig som är problemlösare, energisk, noggrann och lokalkännedom. På vårt kundlager i Rosersberg letar vi just nu efter en Teamledare för fantastiska transportteam. Vår kund levererar möbler till och från sina kunder dagligen. En av deras kärnvärden är utmärkt kundservice och för att deras trasportteam ska kunna leva upp till detta behöver de stöd samt handledning från sin teamledare.
Är du redo att ta an nya utmaningar, och vill få möjligheten att utvecklas och klättra i din karriär? Då har du kommit rätt! Med kunder från många olika branscher kommer du hos oss hitta många olika möjligheter, och hitta en arbetsplats där du trivs och får arbeta med det du brinner för.
Som arbetstagare hos oss får du alltid någon du kan bolla idéer med, utveckla din kompetens, och ta del av kortare utbildningar och kurser.
Vi på AuxiliRec brinner för att hitta personer med drivkraft och som tycker om att vara med i utvecklingen av verksamheten.
Arbetsuppgifter:
Som Transportledare kommer du att jobba med:
Att hantera alla leveranser och hämtningar av möbler
Att säkerställa att verksamheten löper enligt processerna, att hålla teamet informerat och uppdaterat om möjliga förändringar eller annan viktig information
Att utbilda transportteamet och att se till att de har allt stöd de behöver
Se till att all transport- och kundinformation i våra interna system är uppdaterade och har korrekt status
Att se till att dina egna ansvarsområden inom de dagliga transportprocesserna sköts korrekt
Publiceringsdatum2022-03-14KvalifikationerFör att du ska kunna utföra ett bra jobb på arbetsplatsen behöver uppfylla följande kvalifikationer:
Samarbetar med transportteamet samt leder och stöder dem dagligen
Kan hantera datasystem, för att du kommer att ansvara för uppdatering av hämtnings- och leveransdata i kunds transportsystem.
Talar flytande svenska och engelska
Har B körkort
Har tidigare erfarenhet av att köra lätt lastbil eller skåpbil i en stadsmiljö
Gillar fysiskt arbete
Om du går vidare i rekryteringsprocessen så kommer du först genomföra en telefonintervju med oss, och därefter träffas vi på en anställningsintervju på plats.
Låter tjänsten intressant? Sök jobbet idag, då vi går igenom ansökningarna löpande. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Om oss på AuxiliRec AB Vårt mål på AuxiliRec är att hitta drivna kandidater till bra arbetsgivare där du som arbetstagare får möjligheten att utvecklas och klättra i din karriär.
Vi jobbar mot alla branscher men har främst kunder inom lager och logistik, lokalvård, administration, och hälso- och sjukvård.
Vi söker dig som är motiverad, driven att jobba mot gemensamma mål, och som vill lära sig nya saker.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressAuxiliRec AB Huvudkontor
Torshamnsgatan 39, Hiss C, Våning 6
16440 Kista
Arbetsgivare Auxilirec AB (org.nr 559208-4981)
Torshamnsgatan 39, Hiss C, Våning 6 (
visa karta)
164 40 KISTA
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats AuxiliRec AB Huvudkontor
Jobbnummer 6433248
Observera att sista ansökningsdag har passerat.