Tidynu! söker ny kundansvarig
Tidynu! / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tidynu! i Stockholm Ditt övergripande ansvar som kundansvarig är kundkontakt, bokning och schemaläggning. Du kommer hålla kontakten med kunderna, matcha deras önskemål med våra städares scheman och följa upp att städningen håller en bra kvalitet. Du kommer med andra ord att jobba mycket med människor, så det är något du borde brinna för och du bör inte vara rädd att hantera diskussioner om det behövs. Kundservice är ett nyckelord på Tidynu! och det är därför viktigt att du inte bara är serviceminded utan även lyhörd för kundens önskemål då vi försöker skräddarsy vår produkt efter varje kund i största möjliga mån.
På sikt finns stora möjligheter till nya uppgifter, såsom exempelvis rekrytering och personalansvar.
Som vår kundansvarige Niklas beskriver tjänsten:
"Jag tycker om mitt jobb så mycket för att det är varierande och för att jag känner att jag får vara med och påverka den riktning vi går mot. I min roll som kundansvarig trodde jag att jag främst skulle få hålla kundsamtal, schemalägga och följa upp med kunder. Detta är visserligen en stor del av det jag fått göra här på Tidynu!, men jag har även fått arbeta med bland annat rekrytering av ny personal, marknadsföringens utformning, utbildning av personal samt även själv fått utbildning i sådant som jag är intresserad av.
Som del av en koncern har du många trevliga kollegor samtidigt som du som en del av Tidynu!, med få anställda på kontoret kommer att jobba i ett tight och sammansvetsat team. Det i kombination med den härliga stämningen på kontoret gör att jag verkligen trivs och känner mig delaktig."
Tidynu! är ett hemstädningsföretag verksamt i Stockholm, Västerås och Uppsala. Företaget grundandes 2016 som en del av koncernen CID Ventures som innefattar bland annat Sveriges största barnpassningsföretag Nannynu!
Vårt mål är att vara ledande i Sverige inom hållbar städning och vi strävar därför efter att ständigt utvecklas för att kunna berika människors liv och skapa ett bättre samhälle. För att kunna göra detta behöver vi de bästa inom olika områden och därför söker vi nu dig som vill ha ett arbete där ingen dag är den andra lik och där du får möjlighet att utvecklas och pushas till att nå din fulla potential. Hos oss är entreprenöranda ett nyckelord och det sker ofta förändringar där du kommer ha möjlighet att vara delaktig, engagerad och få vara med och påverka.
Därför söker vi nu:
• Dig som kan hålla många bollar i luften, det vill säga inte glömmer bort att ringa kunder, skicka information etc.
• Dig som är ansvarstagande och kan be om ursäkt ifall något går fel på ett sätt som känns genuint och ärligt.
• Dig som är energisk och trevlig mot kunderna, lyhörd för kundens behov och inger ett stort förtroende. Du är bra på att sätta rätt förväntningar och är ständigt tillmötesgående och serviceinriktad.
• Dig som sprider energi på kontoret och respekterar dina medarbetare.
• Dig som tar initiativ, fattar beslut, kommer med idéer och tar ansvar för det man har på sitt bord.
• Dig som har förståelse för hur det är att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag och är bekväm med att det är snabba vändningar och att saker förändras hela tiden.
Vi tar gärna in nyexaminerade, hungriga personer med hjärtat på rätt ställe. Så länge dina värderingar stämmer överens med våra och du har rätt inställning finns det ingenting som vi inte kan lära dig. Tidigare erfarenheter av liknande arbete är naturligtvis ett plus men inget måste.
Tidynu! är ett hemstädningsbolag med verksamhet i Stockholm, Västerås och Uppsala. Företaget grundades 2016 som en del av CID Ventures och är systerbolag med Nannynu! som idag är störst inom barnpassning i Sverige. Genom entreprenörsanda, engagemang och en passion för att leverera hög kvalité hjälper företagen massor av människor till ett bättre liv. Vi jobbar mot höga mål, tror på att befordra internt och lägger därför stor vikt på att utveckla våra medarbetare. Vi är glada och stolta över att skapa bättre livskvalitet för våra kunder. Sedan april 2017 ingår Nannyakuten i koncernen och sedan 2018 även Alltjänstpoolen. Kontoret genomsyras av hög energi samt en drivkraft att prova nya saker för att ständigt utvecklas.
Tidynu!:s mål är att vara ett hållbart städföretag i världsklass där vi utvecklar och berikar människors liv och genom detta skapar ett bättre samhälle.
Varaktighet, arbetstid
Anställningen påbörjas enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2018-10-26ErsättningVi erbjuder dig:
• Ett roligt och självständigt arbete med stor frihet under ansvar
• En tillsvidareanställning
• Fast lön på 25 000 kr per månad
• Förmåner som t ex mobil, bärbar dator, sportbidrag, friskvårdstimme etc.
• Tjänstepension genom Avanza
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-18
Ange följande referens när du ansöker: Kundansvarig
KontaktErik Zetterström
erik.zetterstrom@tidy.nuFöretagTidynu!
AdressTidynu!
Jungfrugatan 35
11444 Stockholm
KontorsadressJungfrugatan 35
Jobbnummer 4426084
Observera att sista ansökningsdag har passerat.