Telefonist
Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoni / Receptionistjobb / Vänersborg
2013-01-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Telefonist" (publicerad 2015-04-14) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Vänersborg,
Trollhättan,
Essunga,
Grästorp,
Uddevalla eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Regionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoni i Vänersborg,
Göteborg eller i
hela Sverige Västra Götalandsregionen
Regionservice är Västra Götalandsregionens interna serviceleverantör. Vi levererar överenskomna högkvalitativa servicetjänster så att Västra Götalandsregionens förvaltningar kan fokusera på att vidareutveckla sina verksamheter.
Publiceringsdatum2013-01-08BeskrivningOmråde Administrativt Centrum erbjuder överenskomna och högkvalitativa servicetjänster inom bland annat diarium, ekonomi, Lön och HR, projektledning, telefoni, och utbildningssamordning.
Inom Telefoniservice finns drygt 100 telefonister som sammantaget svarar på omkring 20 000 samtal dagligen. Utöver detta hanteras ca 200 akuta medicinska larm i månaden. Våra kunder finns inom hela Västra Götalandsregionen och Telefoniservice är uppdelat i fyra sektioner som är olika geografiskt placerade.
Dina arbetsuppgifterDina främsta arbetsuppgifter är att lotsa in våra kunder i organisationen genom samtalsförmedling och att ge patientupplysning samt hantera medicinska larm. Hanteringen av bl a hjärtlarm gör arbetet extra stressigt och ansvarsfullt emellanåt. Du kommer även att sköta administration och hantering av katastrofstöd, jourändringar och jourlistor.
KvalifikationerGymnasiekompetens och goda datakunskaper. Erfarenhet från att arbeta i telefonisystem för växel MD110 alternativt Cisco, contactcenter eller annat telefoniarbete är meriterande. Du ska kunna behärska svenska och engelska flytande. I rollen som telefonist är det viktigt att kunna arbeta i ett högt arbetstempo, vara flexibel och kunna samarbeta bra med kollegor. Att vara serviceminded och ha förmågan att kunna lämna en känsla av trygghet hos våra kunder ses som en självklarhet. Det är meriterande om du har ytterligare språkvana förutom svenska och engelska.
Övrig informationVi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, där våra medarbetares olikheter berikar och utvecklar verksamheten.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på
http://www.vgregion.se/PV2021Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal
Arbetstider och omfattningVarierande. Tillträde: Snarast möjligt visstidsanställning till 2013-12-31
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-27
Ange följande referens när du ansöker: 2013/71
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTommy Andersson, sektionschef 010-4410330
Facklig kontaktIngegerd Hermansson, Vision 0734-445330
FöretagRegionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoniservice Vbg
AdressRegionservice, Administrativt Centrum, Telefoniservice, Telefoniservice Vbg
Diariet, Regionens Hus
54287 Mariestad
Jobbnummer 1431798
Observera att sista ansökningsdag har passerat.