Teknisk support till Frico AB

Bravura / Elektronikjobb / Göteborg
2017-10-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support till Frico AB" (publicerad 2017-11-29) ⬅️


Visa alla elektronikjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-10-30

Företaget
Frico AB tillverkar och marknadsför produkter för ett komfortabelt inomhusklimat. Företaget som grundades på 1930-talet är väletablerat och finns representerat världen över, med huvudkontor i Göteborg, där det i dagsläget arbetar cirka 40 personer. Företaget erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter utifrån vad du som individ har intresse av att utvecklas inom i din karriär.


Dina arbetsuppgifter
I rollen arbetar du med att ge tekniskt stöd gällande Fricos produktsortiment. Arbetsuppgifterna innefattas bland annat av hantering av reklamationer samt stöttning i monteringsärenden. Du stöttar såväl internt som till kunder, återförsäljare och installatörer. Du arbetar främst med mail och telefon och dina ärenden kan vara inom Sverige, men ofta är de från andra delar av världen. Du har eget ansvar för dina ärenden och driver dem i mål, med stöttning från organisationen vid behov. För att snabbt kunna tillgodogöra dig information finns manualer att söka i och du är i nära kontakt med kollegor i supporten och även med kollegor på andra avdelningar såsom försäljning och utveckling. En stor del av rollen innebär dokumentation. Tjänsten innebär även att du medverkar i utbildningar för företagets kunder, installatörer och återförsäljare.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom teknik
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
• Mycket goda datorkunskaper
• Meriterande: utbildning inom el, mekanik, VVS eller maskinteknik, kunskaper i ett tredje språk, B-körkort

Ditt stora tekniska intresse och din nyfikenhet för att lära dig nya saker kommer att vara mycket uppskattat i denna tjänst. Vi ser att du är en person som trivs med att sätta kunden i fokus och du har intresse samt förmåga att hjälpa andra människor. Du trivs med självständigt arbete där du får ta ansvar samt driva dina egna arbetsuppgifter framåt och du kommer gärna med förslag och idéer. Vidare är du en person som har vana av dokumentation samt att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt.

Övrig information:

Start: enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: tekniker, support, mekanik, el, maskin, teknik, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Rydqvist amanda.rydqvist@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3774107

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: