Teknisk support till AddSecure Smart Rescue

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-04-21

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning alternativt överrekrytering.

Om företaget
AddSecure är en ledande europeisk leverantör av förstklassiga IoT-lösningar med ett fokus på säker kritisk kommunikation och data. Mer än 100 000 kunder inom säkerhets- och trygghetsbranschen, räddningstjänst, fastighetssäkerhet- och automatisering, digital omsorg, transport och logistik, elnät, smarta städer m.m. skyddar sina livs- och verksamhetskritiska applikationer med lösningar från AddSecure. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och skapar affärsnytta.
De säkra och pålitliga helhetslösningarna inom affärsområdena Smart Alarms, Smart Care, Smart Grids, Smart Rescue och Smart Transport bidrar till att göra världen till en säkrare och smartare plats.

Företaget, som grundades i början av 1970-talet, har idag mer än 750 anställda i 15 länder. AddSecure har sitt huvudkontor i Stockholm, Sverige, och har regionala kontor samt ett nätverk av distributörer runt om i Europa.

AddSecure är majoritetsägt av fonder som förvaltas av Castik Capital, en europeisk private equity-fond med en långsiktig strategi för värdeskapande, grundad 2014.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support tillhör du ett team på fem personer som främst inriktar sig mot personsäkerhetslösningar. Du hanterar och löser ärenden från kunder via telefon och mejl samt sköter installation och felsökning. Även provkörning samt programmering av larmen ligger under ditt ansvarsområde.

Du hanterar även en del administrativa arbetsuppgifter i form av beställningsunderlag från säljorganisationen, returer samt avtalsärenden. Arbetets karaktär och tempo varierar och likaså gör även komplexiteten på de ärenden som du tar dig an.

I denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt intresse för teknik samt intresse att lära dig mer inom området.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst 1 års erfarenhet av en serviceroll
• Erfarenhet från att ha arbetat i ett incidenthanteringssystem
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

För att trivas i rollen ser vi att du har ett stort intresse för att bidra med god service till bolagets kunder. Då du arbetar inom säkerhetsbranschen är kvalitetsmedvetenhet och noggrannhet i ditt arbete av yttersta vikt. Vidare ser vi att du har ett sinne för att hitta lösningar på problem och drivs av att utmana dig själv i ditt arbete. Slutligen, då bolaget ständigt växer är det viktigt att du trivs i en föränderlig miljö och är van vid att arbete i ett högt tempo.

Övrig information:

Start: Omgående/enligt överenskommelse
Plats: Telefonplan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, kundtjänst, teknik, teknisk support, ärendehantering, Salesforce, service, säkerhet, ansvar, telefon, mejl, installation, felsökning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5708379

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: