Teknisk kundtjänst / helpdesk / 1st line support / B2B till Teli
Bravura / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Jönköping,
Nässjö,
Ulricehamn,
Haninge,
Gislaved eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-11-16FöretagetTelia Company har verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. De hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. Tjänsten ingår i avdelningen Enterprise Services som har ett ansvar för support på företagssidan för samtliga kunder till Telia.
Du arbetar initialt som konsult via Bravura för att efter 6 månader ha goda chanser till förlängning eller överrekrytering till Telia.
Dina arbetsuppgifterRollen innebär att du ansvarar för användarstöd och agerar teknisk support gentemot företagskunder. Tjänsten är varierande då frågorna du hanterar är inom hela Telias utbud och av olika svårighetsgrad. Vidare administrerar du inkommande ärenden och definierar frågor som behöver skickas vidare till specialister. Då tjänsterna ständigt utvecklas får du som supportmedarbetare även möjlighet att kontinuerligt lära dig ny teknik.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har erfarenhet av att arbeta kundnära, gärna som teknisk support eller kundtjänstmedarbetare
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver på svenska och engelska
Vi tror att du som söker har ett tekniskt intresse, brinner för människor och uppfattas som lugn och tillmötesgående i ditt sätt. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Dina kollegor litar på dig och du har en förmåga att hålla det du lovar. Du driver ditt eget arbete framåt och trivs i en föränderlig miljö med tempoväxlingar i det dagliga arbetet.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: Helpdesk, support, supportmedarbetare, first line, 1st line, 1st-line, supporttekniker, teknisk support, telekom, datacom, Telia, contact center, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabrielle Svensson
gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0680
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3164740
Observera att sista ansökningsdag har passerat.