Teknisk kundtjänst / helpdesk / 1st line support / B2B till Teli

Bravura / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Jönköping, Nässjö, Ulricehamn, Haninge, Gislaved eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2016-11-16

Företaget
Telia Company har verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. De hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. Tjänsten ingår i avdelningen Enterprise Services som har ett ansvar för support på företagssidan för samtliga kunder till Telia.

Du arbetar initialt som konsult via Bravura för att efter 6 månader ha goda chanser till förlängning eller överrekrytering till Telia.


Dina arbetsuppgifter
Rollen innebär att du ansvarar för användarstöd och agerar teknisk support gentemot företagskunder. Tjänsten är varierande då frågorna du hanterar är inom hela Telias utbud och av olika svårighetsgrad. Vidare administrerar du inkommande ärenden och definierar frågor som behöver skickas vidare till specialister. Då tjänsterna ständigt utvecklas får du som supportmedarbetare även möjlighet att kontinuerligt lära dig ny teknik.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har erfarenhet av att arbeta kundnära, gärna som teknisk support eller kundtjänstmedarbetare
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver på svenska och engelska

Vi tror att du som söker har ett tekniskt intresse, brinner för människor och uppfattas som lugn och tillmötesgående i ditt sätt. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Dina kollegor litar på dig och du har en förmåga att hålla det du lovar. Du driver ditt eget arbete framåt och trivs i en föränderlig miljö med tempoväxlingar i det dagliga arbetet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Helpdesk, support, supportmedarbetare, first line, 1st line, 1st-line, supporttekniker, teknisk support, telekom, datacom, Telia, contact center, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0680

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3164740

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: