Teamledare till säljande Kundservice

mySafety / Försäljningsjobb / Stockholm
2013-08-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamledare till säljande Kundservice" (publicerad 2013-10-01) ⬅️


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos mySafety i Stockholm, Lidingö, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

mySafety erbjuder produkter och tjänster som ökar människors trygghet i vardagen. Genom bl a spärrtjänst, nyckelreturservice samt stöldmärkning och larm hjälper vi till att skydda hem, bilar och personliga ägodelar. mySafety ägs av Litorina Capital och har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster med verksamhet i Norden och Östeuropa . Vi har över 1,5 miljoner användare. Vårt huvudkontor finns på Gärdet i Stockholm. Vi är medlemmar i Kontakta och har kollektivavtal med Unionen.

Till företagets huvudkontor på Gärdet i Stockholm söker vi nu en erfaren teamledare för att vara resultat och personalansvarig för ett av våra kundserviceteam inom Customer Operations.

Arbetet kommer att innebära att du ansvarar för den dagliga driften av enheten samt tillsammans med Chef för kundrelationer och övriga medarbetare ser till så att uppsatta mål som t ex försäljningsmål, servicenivåer och samtalstider uppnås. Det är stort fokus på coachning och utveckling av våra medarbetare för att uppnå goda kvalitets, service och säljresultat samt att högsta möjliga kvalitet finns i varje arbetsmoment.

Vi ser gärna att du tidigare arbetat inom bank eller försäkringsbranchen.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Ansvara för att den dagliga driften fungerar och att satta service och försäljningsmål levereras
• Daglig coachning och uppföljning av handläggarna
• Hantera kundsamtal som eskaleras från handläggare
• Genomföra utvecklingssamtal och styrsamtal
• Administration kring personalärenden, attestera tidrapporter

Vi söker dig som har:

• Erfarenhet av kundservicearbete i 2-4 årmed mycket goda rekommendationer
• Erfarenhet av teamledarroll eller motsvarande från kundservicebranchen är mycket meriterande
• Analytisk förmåga och mycket goda kunskaper i Excel
• Väl utvecklad förmåga att strukturera och organisera ditt arbete
• Förmåga att själv strukturera ditt arbete två ggr se ovan
• Resultatfokus
• Vana vid att prioritera och vågar fatta beslut
• Engagemang, karisma och framåtanda som gör att du skapar engagerade medarbetare som tillsammans med dig vill nå våra mål
• God förmåga att skapa relationer
• Brinner för kundservice
• Goda egenskaper i MS Office
• Goda färdigheter svenska och engelska (tal och skrift)

Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag.

Ansökan sker genom att besöka vår websida www.mysafety.se och gå in via "jobba hos oss" och sedan "lediga tjänster".

Publiceringsdatum
2013-08-21

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustaf Cronquist, Kundservicechef 08-408 380 00

Företag
mySafety

Adress
mySafety
Tegeluddsv. 76
11528 Stockholm

Jobbnummer
1632018

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från mySafety

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos mySafety: