Teamledare
Mytolia Process AB / Skorstensfejar- och saneringsjobb / Lidköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla skorstensfejar- och saneringsjobb i Lidköping,
Götene,
Skara,
Vara,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mytolia Process AB i Lidköping,
Götene,
Falkenberg,
Landskrona,
Malmö eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill anta utmaningen att leda och föra vårt företag framåt i utvecklingen
Mytolia Process AB är ett företag som specialiserat sig på preventiv renhetsteknik inom framför allt livsmedelsproducenter samt foderindustrin. Huvudkontoret ligger i Falkenberg och vi har ett avdelningskontor i Lidköping men vi utför uppdrag i hela Norden. Våra kunder utgörs av allt ifrån små lantbruksföretag till stora multinationella företag.
Vi expanderar och under våren kommer vi även att starta upp en avdelning i Malmö vilket blir vårt tredje kontor i Sverige. Nu söker vi en medarbetare vill vara med och bygga upp verksamheten i Lidköping på plats.
Du kommer att arbeta som teamledare på olika projekt vilket innebär att du kommer arbeta, leda och planera arbetet ihop med dina duktiga tekniker ute på fältet
Som person är du självgående, kommunikativ och operativ i ditt ledarskap. Arbetet innebär också mycket kontakter med kunder, leverantörer och andra entreprenörer.
Erfarenhet från arbetsledande befattning är önskvärt
Arbetet kan också innebära övernattningar och resor.
Arbetets art gör det nödvändigt att du både muntligt och skriftligt behärskar svenska.
Erfarenhet av arbete i rena miljöer och hygienzoner är meriterande.
B-körkort är ett krav.
Publiceringsdatum2014-04-07KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
michael.w@mytolia.seFöretagMYTOLIA PROCESS AB
AdressMYTOLIA PROCESS AB
Gjuterivägen 6M
31132 FALKENBERG
KontorsadressGjuterivägen 6M
Falkenberg
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0346-83080
E-postadress:
info@mytolia.se Jobbnummer 1833828
Observera att sista ansökningsdag har passerat.