Teamleader Kundtjänst
LetMeRepair Nordic AB / Kundservicejobb / Uppsala
2021-07-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamleader Kundtjänst" (publicerad 2022-04-07) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos LetMeRepair Nordic AB i Uppsala,
Jönköping,
Trollhättan,
Borås,
Alingsås eller i
hela Sverige LetMeRepair är en ledande leverantör av eftermarknadstjänster (kundtjänst / reparationer / returhantering) inom elektronikindustrin i Europa. Med mer än 800 anställda på över 20 platser erbjuder vi en helhetslösning till våra kunder över hela Europa. Vår breda kundbas omfattar nästan alla marknadsledande elektroniska varumärken och återförsäljare.
LetMeRepair Nordic med huvudkontor beläget i Uppsala är LetMeRepairs centrum för alla aktiviteter i hela Norden. För att stödja vidareutvecklingen av vår verksamhet letar vi nu efter en Teamleader till vår kundtjänst med placering i Uppsala.
Publiceringsdatum2021-07-01Dina arbetsuppgifterSom Teamleader på vår kundtjänst leder du ett team om 4-5 personer med kundtjänst och teknisk support som huvudsakliga arbetsuppgifter. Kundkontakten sker huvudsakligen via telefon och email.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av att följa upp och coacha teamets arbete för att säkerställa att vi levererar så bra kundservice som möjligt och når uppsatta mål och kundlöften. Egen kundkontakt ingår också som en del i denna roll.
Din bakgrund/profil:
Vi söker dig som brinner för daglig kontakt med kunder och som alltid vill ge bästa möjliga kundservice. Hos oss är det självklart att kunden alltid ska vara i centrum. Du gillar också att leda och utveckla teamet eftersom det är tillsammans som ni skapar framgång.
Du behöver tala och skriva obehindrat på både svenska och engelska. Bemästrar du även något av de andra nordiska språken så är det meriterande. Grundläggande teknisk förståelse är en förutsättning för att lyckas i denna roll.
Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst och att leda ett team så är även även det meriterande men inte ett krav.
Övrig information:
Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse, vänligen skicka in din ansökan snarast, dock senast 2021-07-31. Vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök via mail till
job@letmerepair.se och bifoga CV och personligt brev. Ange "Teamleader Kundtjänst" i ämnesraden.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Tobias Blomqvist, General Manager, via
tblomqvist@letmerepair.se.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-31
AdressLetmerepair Nordic AB
HÅLLNÄSGATAN 15
75228 UPPSALA
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Teamleader Kundtjänst".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Letmerepair Nordic AB (org.nr 556739-8093),
https://www.letmerepair.se/ Hållnäsgatan 15 (
visa karta)
752 28 UPPSALA
Ansökan E-post:
job@letmerepair.se Arbetsplats Letmerepair Nordic AB
Jobbnummer 5840864
Observera att sista ansökningsdag har passerat.