Teamleader Kundsupport
Qleano AB / Chefsjobb / Eskilstuna
2021-10-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teamleader Kundsupport" (publicerad 2021-11-08) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Eskilstuna,
Kungsör,
Västerås,
Strängnäs,
Hallstahammar eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qleano AB i Eskilstuna,
Västerås,
Strängnäs,
Katrineholm,
Stockholm eller i
hela Sverige Qleano fortsätter att växa och vi söker nu en teamleader till vårt kundsupportteam!
Qleano är en onlinebaserad flyttfirma som förmedlar flyttrelaterade tjänster för privatpersoner och företag. Vi samarbetar idag med ett hundratal flyttoperatörer från Ystad i söder till Kiruna i norr.
Vi har som mål att göra Qleano till det givna alternativet att vända sig till när du ska flytta. För att lyckas med detta söker vi dig som är duktig på ledarskap, kundsupport och kundhantering att stärka upp teamet med. Kundteamet hanterar bolagets löpande externa kontakter med såväl slutkunder som anslutna operatörer. Utöver att leda kundsupporten innebär rollen även att arbeta med eget supportarbete. I kontakterna med våra kunder och anslutna företag gör vi allt som en kundsupport brukar göra, supportar.
Qleano har sin bas i Eskilstuna och omsatte under 2020 cirka 47 mkr. Verksamheten bedrivs över hela landet genom vårt nätverk av operatörer inom flytt och städning. Bolaget har cirka 15 anställda som bland annat jobbar med affärsutveckling, försäljning, marknadsföring, kundsupport och ekonomi.
Dina ansvarsområden
Ansvara för att vi håller rätt nivå på kundupplevelsen mot våra operatörer, slutkunder och strategiska partners.
Bidra till ökad trivsel på arbetsplatsen.
Jobba tätt med teamleader innesälj för att synkronisera support- och innesäljteamet Personal- och schemaläggningsansvar för kundsupporten.
Vad du kommer att göra
Arbeta operativt i den dagliga supporten med ärendehantering, mail, telefoni, schemaläggning, m.m.
Coacha samtliga i kundsupporten att uppnå rätt kundupplevelse och känsla, internt som externt.
Ta fram och implementera strategier och förbättringsförslag för ökad kundnöjdhet och kundupplevelse hos.
Operatör.
Slutkund.
Strategiska partners/affiliates.
Onboarding av nya medarbetare.
Ansvara för att mål och KPI:er kopplat till kundsupport uppnås.
Svarstider.
Kundnöjdhet.
m.m
Planera och genomföra aktiviteter för ökad trivsel och stärka relationer på kontoret.
Vem är du och vilka erfarenheter tar du med dig till oss?
Du har erfarenhet av kundservice i någon form, bäst vore det om du har direkt erfarenhet från en ledande roll i en kundtjänst av något slag.
Du har en coachande och varm approach.
Du är van vid att kombinera operativt arbete med ledarskap.
Du är en doer med ett systematiskt arbetssätt och strukturell förmåga.
Du vet hur du ska hantera telefon- och mailtoppar utan att bli stressad.
Det är meriterande om du har erfarenhet från städ-, flytt- eller andra hantverksbranscher.
God datorvana och erfarenhet av att jobba med datorn som främsta verktyg
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska.
Publiceringsdatum2021-10-18Övrig informationFast lön
Anställningsformen är en tillsvidareanställning
Provanställning tillämpas
Friskvård + gemensam (frivillig) träning varje vecka
Tjänsten tillsätts löpande
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressQleano AB
Kyrkogatan 17
63220 Eskilstuna
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Qleano AB (org.nr 556858-5318)
Kyrkogatan 17 (
visa karta)
632 20 ESKILSTUNA
Jobbnummer 6048110
Observera att sista ansökningsdag har passerat.